środa, 16 listopada 2016

Baked Apple Tea


U nas się dzisiaj nieco ociepliło, ale i tak 
zapraszam Was na pyszną, gorącą herbatkę:-))
Dziś serwuję moją ulubioną zimową herbatkę od Tafelgut - Baked Apple Tea:-))
Czy ktoś się do mnie przyłączy???

Zastanawiam się czy już można publikować posty około-świąteczne 
czy to jeszcze za wcześnie???

Miłej środy:-))


I would like to invite you today for a cup of delicious, hot tea:-)))
Today, I'm serving Baked Apple Tea by Tafelgut, it's my favorite winter taste:-))
Anyone wants to join me???

I'm wondering whether I can start publishing Christmas posts or is it too soon???

Have a great Wednesday:-))










16 komentarzy:

  1. Dzień Dobry Anitko, w Twoim towarzystwie każda herbata jest pyszna. Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Twoim Sylwio również:-))) Pozdrawiam serdecznie i czekam z niecierpliwością kiedy znowu do mnie wpadniesz:-)))
      Papapa

      Usuń
  2. Posty okołoświąteczne jak najbardziej wskazane. Ja uwielbiam czas, który się właśnie zaczyna, więc wszystko, co związane ze świętami cieszy me oczy i duszę ;)
    Co prawda każdy poranek spędzam przy kawie, ale takiej herbatki napiłabym się bardzo chętnie.
    Udanej środy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również uwielbiam ten czas około świąteczny, ale słyszałam opinie, że jak za wcześnie się zacznie to się zbyt szybko znudzi, cóż mi się chyba to nie zdarzyło.
      Zapraszam na herbatkę zawsze i o każdej porze:-)))
      Pozdrawiam:-)))

      Usuń
  3. Przyłączam się z przyjemnością(i z herbatką). Misłam podobny dylemat, ale też dzisiaj zaczynam z dekoracjami.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-))) Zapraszam, z przyjemnością bym się herbatki z Tobą napiła.
      Ja już kilka dekoracji wyciągnęłam wcześniej dla celów sesji zdjęciowych, ale tak na poważnie to chyba zaczekam do 1 grudnia:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  4. Dla mnie nie za wcześnie ;-) Cudowności!

    OdpowiedzUsuń
  5. Z miłą chęcią przyłączę się do takiej herbatki :)
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  6. Herbatka brzmi pysznie ;)
    Jak dla mnie, jeszcze za wcześnie. Ja zaczynam z początkiem grudnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, głosy są w tym temacie podzielone:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  7. To po proszę herbatkę :) A delikatne propozycje świąteczne wskazane .Może ktoś się czymś zainspiruje . W sklepach to już się dzieje ;-))Półki zapełnione dekoracjami świątecznymi a w TV reklamy tez z oprawa Świąteczną.
    .......u nas dziś też niby ocieplenie nawet przyjemnie rzekłabym :)


    krynia9

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj w sklepach to ja już we wrześniu świąteczne klimaty widziałam (w Niemczech), ale u nas też już coraz wcześniej ze świętami wyskakują, no cóż muszą to kiedyś sprzedać:-))
      Ja sklepy jeszcze jakoś mogę ścierpieć, ale reklam świątecznych już niekoniecznie:-((
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  8. U Ciebie jak zwykle przytulnie i miło się spędza czas, siedzę sobie, nadrabiam zaległości i piję herbatę:) Myślę, że posty około świąteczne to żadne faux-pas, wszyscy kochamy ten wyjątkowy czas, choć może nie ma co wyskakiwać od razu z choinką i z prezentami, ale jakiś pyszny przepis na świąteczne pierniczki czy ciasto, mile widziane. Sama chętnie bym z takiego przepisu skorzystała:):)
    U mnie na blogu, dla odmiany, bardzo jesiennie jeszcze, choć w mojej głowie już pojawiają się pomysły na świąteczne dekoracje.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zostało jeszcze herbatki to ja chętnie wpadnę ;-) Te serduszka na kubeczkach, tudzież filiżankach przecudne :-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...