czwartek, 26 stycznia 2023

Rogaliki śniadaniowe:-)


Powitać ranek z domowym pieczywem - 
jak dla mnie nie ma nic lepszego.
Własny chleb wypiekałam od lat, ale odkąd w mojej kuchni
pojawił się Thermomix wypieki pieczywa weszły na wyższy poziom.
TM ma tyle różnych i fajnych przepisów,
że możecie codziennie serwować inne pyszności na śniadanko
i nie tylko. Pierwszy raz upiekłam te drożdżowe rogaliki
i się w nich zakochałam. Sa mięciutkie, delikatne i rozpływają się w ustach.
Teraz tylko masełko, powidełka lub dżemik 
i nic więcej do szczęścia nie jest mi potrzebne.
A Wy lubicie piec bułki, bułeczki i chlebki
czy raczej kupujecie gotowce?


To welcome your day with homemade baker's good is like a dream to me:-)
I'be been baking my own bread for years
but now, since I have Thermomix baking bread or bread rolls is even better,
faster and easier. There are plenty of nice recipes you can choose from
and you can serve it all with love whenever you want.
Now I only need some butter and homemade jam and I'm in heaven.
Do you make your own bread or do you buy it?
Let me know:-)






Dobrego dnia Wam życzę:-))

Have a good day:-))

3 komentarze:

  1. Rogaliki wyglądają przepysznie. Ja niestety korzystam z gotowców, nigdy nie piekłam chleba itp. Taki rogalik z odrobiną masła i już dzień jest lepszy, a powidła lub dżem - prawdziwa rozkosz dla podniebienia. Serdeczności Anitko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniale wyglądają te rogaliki. Ja to tylko w sklepie kupuję bułki czasami piekę chleb.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mimo posiadania starego TM (chyba ma już ze 30 lat), nie piekę pieczywa. I z braku czasu i chęci. Na szczęście mamy piekarnię, która wypieka jeden z lepszych chlebów jakie jadłam.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...