środa, 12 października 2022

Zupa krem z cukinii:-)


Do czego wykorzystuję groszek ptysiowy z poprzedniego posta?
Przede wszystkim do zup kremów.
Lubicie zupy kremy? Ja muszę się przyznać, 
że ogólnie za nimi nie przepadam,
ale jest jedna zupa krem do której mam słabość i to jest krem z cukinii.
Uwielbiam, mogłabym ją jeść codziennie.
A jaka jest Wasza ulubiona zupka?


What do I use choux pastry balls from the previous post?
First of all for cream soups.
Do you like cream soups? I must tell you that I'm not a big fan of them,
but there is one soup which I really like
and it's courgette cream soup.
I love it and I could eat it every day.
What about you? What soups do you like?




Smacznego:-)

Enjoy:-)

5 komentarzy:

  1. A wiesz, że chyba nigdy nie jadłam takiego kremu? Uwielbiam zupy, najbardziej: pomidorową, barszcz i cebulową z serem. Pycha.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też uwielbiam zupkę krem z cukinii. Piękna zastawa

    OdpowiedzUsuń
  3. That soup look delicious. I'm not a fan of cream soups also. Although I made Butternut Squash Soup at this time of the year. My favourite.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam zupę z dyni w postaci kremu. Nie pomyślałam że można ją jeść z grodzkiem ptysiowym bo u mnie serwujemy ją z grzankami. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda apetycznie! Uwielbiam zupy kremy, choć u mnie raczej bez groszku ptysiowego... czasem serwuję grzankę z ciemnego pieczywa, czasem dodam trochę sera pleśniowego albo chipsa warzywnego... zależy z czego jest krem:) Dzisiaj robiłam krem z dyni na mleku kokosowym:) Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...