niedziela, 9 października 2022

Domowy groszek ptysiowy:-)


Witajcie Kochani w tą piękną jesienną niedzielę.
Chciałam się Wam dzisiaj pochwalić moim domowym groszkiem ptysiowym.
Nigdy wcześniej nie robiłam sama groszku ptysiowego bo po prostu nie umiałam,
a wszyscy wiemy, że ten kupny nie ma niestety najlepszego składu:-(
Na szczęście, znalazłam sposób na domowy groszek ptysiowy
i bardzo się z tego powodu cieszę ponieważ 
moje zupy kremy będą teraz o wiele zdrowsze.
A ja nie potrafię zjeść zupy krem bez tego dodatku.
Do czego jeszcze można go wykorzystać?
Dajcie znać:-) A przepis znajdziecie TUTAJ.


Hello beautiful autumn Sunday:-)
Today, I'm here to share with you my first choux pastry balls.
I've never baked them because I thought it was too difficult,
and the ones you can buy in the shops are not so healthy.
Luckily, with Thermomix I found a great recipe
and now I can have my homemade choux pastry balls.
I can't imagine eating cream soup without these little balls.
What else you can use it for? Let me know.
The recipe is HERE.






Pięknej niedzieli dla Was:-)

Have a beautiful Sunday:-)

3 komentarze:

  1. Hihi, mój synek zjada to jako przekąskę przy oglądaniu bajek. W zupie nie lubi. Ale faktycznie te sklepowe nie są zbyt zdrowe, dlatego rzadko kupuję. Czas spróbować zrobić samemu :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Domowy groszek ptysiowy, to najlepszy wybór :))) Wspaniały Anitko:)
    Pozdrawiam serdecznie, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie robiłam groszku ptysiowego, a Twój wygląda smakowicie:-)
    Pozdrawiam wieczorowo

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...