wtorek, 4 stycznia 2022

Świąteczne ostatki:-)


Dojadamy świąteczne ostatki i wchodzimy w nowy tydzień:-)
A Wy już wszystkie świąteczne pyszności dojedliście?
Na Sylwestra tradycyjnie robię te słodkie orzeszki wg przepisu Moje Wypieki
Są świetne i Sylwester bez nich to nie Sylwester,
jednak w tym roku byliśmy zmuszeni świętować sami 
więc sami teraz musimy to wszystko zjeść:-(
Kto nam pomoże?


We are finishing the last Christmas cakes and staring the first week of 2022.
Have you already eaten all Christmas cakes?
For New Year's Eve I always prepare these sweet nut cookies by Moje Wypieki
because a New Year's Eve Party without them is not the same.
However, this year we were alone because of the quarantine
and now we have to eat them all.
Who's going to help us?






Dobrego dnia dla Was:-)
Dziękuję za odwiedziny:-))

Have a fantastic day:-)
Thank you for stopping by:-))

5 komentarzy:

  1. Piękne te czerwoności:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Pyszne są te orzeszki bo lata temu robiłam i ciągle pamiętam ich smak :-).Ja też dojadam słodkości i chyba mi starczy do Wielkanocy :-).Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Pieknie i smakowicie :) Anitko, jaki masz przepis na krem do orzeszków?

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie zaprezentowane słodkości. W tym roku nic nie dojadam po świętach i jestem z tego powodu bardzo dumna:) Chyba pierwszy raz udało mi się utrafić z ilością jedzenia.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie resztki to ja bym mogła jeść codziennie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...