piątek, 14 stycznia 2022

Latte Cup Love:-)


Każdy z nas ma jakiegoś bzika, każdy coś zbiera i kolekcjonuje.
Ja zbieram kubeczki do kawy i nie mogę przestać.
Za każdym razem gdy firma Green Gate wprowadza nową kolekcję 
nie mogę się powstrzymać by nie kupić kolejnego kubka. 
No po prostu nie potrafię:-(
I w ten sposób, przez lata zbieractwa mam całkiem pokaźną kolekcję, 
którą mogę zmieniać zgodnie z porami roku. 
Tak więc po świątecznych czerwieniach przyszła kolej na spokojne szarości.
A co Wy kolekcjonujecie? Jakie macie słabości?
Przyznajcie się:-)


Everyone has their own little things, everyone collects something.
I'm really crazy about latte cups from Green Gate.
Every time a new collection is released I just can't help and I buy a new one.
I've been collecting them for years and so now I have quite an impressive selection 
and I can change them according to the seasons.
So now I put down all the red cups and went for some warm greyish ones.
What do you collect? What is your soft spot?
Tell me, please:-)




Miłego weekendu Wam życzę:-)

Have a nice weekend:-)

2 komentarze:

  1. Pokaźna kolekcja :) U nas wszyscy pija ze szklanek :) ale kubki tez mam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hihi, a ja mam kilka bzików: torebki, książki i pierścionki. Oczywiście lubię też kupować wszelkiego rodzaju wstążeczki, kokardki, materiały i cekiny, ale one w większości są utylizowane przez moje dziecko i od przyjaciółki córcię.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...