środa, 7 lipca 2021

Aranżacja stołu: Blue Summer:-))


Mam dla Was dzisiaj bardzo letnią propozycję nakrycia stołu.
Lato w pełni, mamy piękną, słoneczną pogodę
więc można zapraszać gości i choć trochę odreagować zimową izolację.
Latem kolor niebieski to mój faworyt.
Uwielbiam niebieskości wszelkiego rodzaju
są takie delikatne i przypominają niebieskie niebo lub morze.
Do tej aranżacji wykorzystałam niebieską zastawę Alice Blue od Green Gate.
Bardzo lubię całą serię Alice. Uważam, że to jedna z bardziej udanych serii od GG
i proponują bardzo dużo fajnych kolorów, 
że jedyny problem to zdecydować się na jeden, oj nie jest łatwo:-)
By przełamać niebieskości dodałam troszkę żółtych cytrynek
i gałązek jaśminu, który zerwałam w ogrodzie.
Szkoda, że nie mogę Wam przekazać zapachu jaśminu.
Jest powalający:-)


I have for you a great, very summer like table arrangement.
Summer is here, we have a fantastic weather, it's sunny, it's hot
you can invite guests and forget about all the winter isolation.
Blue colour is a must for me in the summer.
I really love it, it's so subtle and delicate like the sky or the sea:-)
To make this tablescape I went for Alice Blue tableware by Green Gate.
I love the whole Alice collection, it comes in many different colours 
and it's really hard to choose just one.
In order to have some contrast I added some yellow lemons 
and some twigs of jasmine which I brought from my garden.
I wish you could feel the smell, it's stunning:-)














Dobrego dnia:-))) Dziękuję za odwiedziny:-)

Have a good day:-)) Thank you for stopping by:-)

9 komentarzy:

  1. Wspaniała stylizacja. Ściskam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba:-)
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  2. Przepiękna dekoracja stołu :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:-)) Cieszy mnie, że Ci się podoba:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  3. Lubię niebieskości, ale latem jeszcze bardziej niż normalnie uwielbiam pstrokate kolory, motywy kwiatów lub folkowe wzory.
    Pięknie u Ciebie jak zwykle, buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lato rządzi się swoimi prawami i tak więc co kto lubi:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  4. Piękna aranżacja, latem przepadam za delikatnymi błękitami:-)
    Pozdrawiam
    Katarzyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam słabość do błękitów:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  5. Aż chce sie usiąść i zjeść rzeżuchę :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...