wtorek, 14 lipca 2020

Podwieczorek w ogrodzie:-)


Wakacyjne dni upływają mi leniwie choć niestety szybko. 
Liczyłam na to, że czas się w wakacje zatrzyma 
a on pędzi jak szalony i na nic się nie ogląda.
Już mamy połowę lipca. Nim się obejrzymy będzie sierpień.
W naszej okolicy powoli zaczynają się żniwa,
a po żniwach to już w zasadzie tak jakby po wakacjach.
Ale mam dzisiaj nieco pesymistyczny nastrój:-(
Nic to, jutro będzie lepiej, przynajmniej mam taką nadzieję:-)


Summer days pass quickly although on a lazy routine.
I hoped that time will slow down during holidays
but it just goes by and doesn't want to wind down:-)
It's already the middle of July. Soon August will come.
In my area harvest slowly begins and after the harvest summer ends.
I'm feeling blue today and I just don't know why.
Hopefully, tomorrow will be better:-)


Ktoś mi porwał ostatni kawałek placka:-)
A miałam na niego taką ochotę...bo kto zjada ostatki ten piękny i gładki:-)
Ale Borys był szybszy:-)


Someone has eaten the last piece of cake:-)
I really wanted it because everyone knows 
that he who eats the remains great beauty gains:-)
But Boris was faster:-)


Przynajmniej pies jest dziś zadowolony:-))

At least my dog is happy today:-))

6 komentarzy:

  1. Wyjaśniło się dlaczego Borys taki piękny i ta mina niewiniątka.:) Wygłaskaj go proszę ode mnie. Ściskam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, minę niewiniątka to on potrafi zrobić:-))
      Wyściskam go na pewno bo przytulasy to on uwielbia:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  2. Piękny bukiet, w Twoim ogrodzie jest urocza, a z Boryska to niezłe ziółko. Przesyłam głaski dla niego.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:-)) Takie naturalne bukiety przyniesione ze spaceru są najlepsze:-))
      A Borysek cóż jest kochany...tak naprawdę to mu pozwoliłam zabrać ciacho...sam z siebie nigdy by tego nie zrobił. Nawet jakby został sam:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  3. Bardzo się cieszę, że trafiłam do Ciebie. Tak tu pięknie i nastrojowo. Kawa i ciasteczko w ogrodzie to jest dopiero przyjemność. Piesek przesympatyczny:)
    Pozwolisz,że zostanę na dłużej.
    Już obserwuję Twojego bloga.
    Pozdrawiam cieplutko. Miłego dzionka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:-)) Cieszę się, że Ci się u mnie podoba więc się rozgość:-))
      Ja również obserwuję Twój blog i polecam go wszystkim:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...