piątek, 17 lipca 2020

Babeczki jogurtowe z borówkami:-)


Jeśli nie macie pomysłu co upichcić w weekend
proponuję upiec pyszne babeczki jogurtowe
z borówkami i ozdobić je kremem z bitej śmietany.
Przepis na babeczki pochodzi z bloga Moje Wypieki
i jest godny polecenia. Babeczki są puszyste i wilgotne.
Po prostu pyszne. Ja oczywiście poczyniłam pewne zmiany:-)
Nie dodałam owoców przed pieczeniem
tylko po upieczeniu usunęłam troszkę ciasta
i wrzuciłam tam świeże owoce, a następnie ozdobiłam je 
kremem z bitej śmietany. Śmietanę podzieliłam na 3 części, 
dodałam 3 różne barwniki i wycisnęłam taki trójkolorowy krem.
 Co by nie było nudno:-)
Połączenie świeżego ciasta, owoców i śmietany
jest naprawdę wyśmienite:-)
A Wy macie jakieś pieczeniowe plany na weekend?


If you don't know what to bake for the weekend
I suggest making these great yoghurt cupcakes with tricolour cream:-)
The recipe comes from Moje Wypieki Blog
and it's really good. Muffins are delicious.
However, I made some changes: I didn't add any fruit before baking. 
I just made a hole in each cupcake after baking 
and put there some fresh whortleberries and then I decorated them with cream.
To make the cream I whipped some heavy cream, divided it into 3 parts,
added 3 food colouring and made this funny colourful cream.
I must have been bored:-)
The mix of fresh cake, whortleberries and cream is really fantastic.
Such a simple guilty pleasure of mine:-))
And what about you?
What are your baking plans for the weekend?


Borysek jak zwykle na posterunku:-))

Boris is at his post as usual:-))


Dobrego weekendu:-))

Have a good weekend:-))

4 komentarze:

  1. Smakowicie wyglądają. Pomysłowo ozdobiłaś je tym kolorowym kremem. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:-)) Cieszę się, że Ci się spodobały:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  2. Babeczki wyglądają jak zwykle przepysznie. Powinnaś pomysleć o założeniu swojej cukierni.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo za miłe słowa, ale do własnej cukierni to jeszcze wiele mi brakuje:-)) Choć te babeczki zrobiłam dla bratanicy na 18te urodziny:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...