poniedziałek, 1 czerwca 2020

Ogrodowe opowieści:-)



Borysek zaprasza Was dzisiaj do swojego królestwa
czyli do ogrodu:-)
Futrzak lubi tutaj przesiadywać, a najbardziej lubi jak ja mu towarzyszę:-)
Tak więc pokażę Wam dzisiaj jaki sobie zorganizowałam kącik ogrodnika:-)
Mam tutaj wszystkie potrzebne ogrodnikowi gadżety
i mogę działać, a kwarantanna sprzyja pracom ogrodowym:-)
Nigdy wcześniej nie miałam czasu by w maju popracować w ogrodzie, 
a w tym roku większość czasu wolnego spędziłam właśnie w ogrodzie
 nie tylko kopiąc czy sadząc, ale i odpoczywając:-)
Dla mnie to ogromna zmiana, tak więc jest to duży plus kwarantanny.
A czy Wy widzicie jakieś pozytywy kwarantanny?


Today my furry friend Boris invites you to his kingdom, our garden:-)
He likes relaxing here but what he likes the most is when I'm with him.
I'm going to show you what a nice corner I've prepared this year in my garden.
I have here all the gardener's gadgets:-)
Never before have I been able to work in my garden in May
because it was always the busiest month.
But this year thanks to the lockdown it's different
and finally I can relax by digging and planting 
or just by looking at all these beautiful flowers and plants:-) 
It's a big difference to me and a huge advantage of the quarantine.
And what about you? Can you see any cons of the lockdown? 



















Dobrego dnia Kochani i dziękuję za odwiedziny:-))

Have a great day and thank you for stopping by:-))

10 komentarzy:

  1. Słodziak z niego :) super uchwyciłas ten jego jęzorek :) ja mam kota :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo w imieniu Boryska:-)) Ten jęzorek zauważyłam dopiero jak zdjęcia miałam w komputerze:-)
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  2. Piękny ogrodowy kącik:))Borysek uroczy:))Pozdrawiam serdecznie i głaski dla piska przesyłam:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:-)) Borysek wygłaskany:-)) Przesyła buziaki:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  3. Piękne kadry.:) Borysek cudnie pozuje, przesyłam głaski, ale w rzeczywistości pewnie nie ruszyłabym się ani na krok. Serdeczności Anitko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu Boryska:-))
      Przesyłamy całusy:-))
      Pozdrawiamy serdecznie:-)

      Usuń
  4. Cudowny kącik i uroczy psiaczek :) Ja też tworzę taki kącik, ale mój jest dopiero w powijakch. Na razie mam stół ze starej palety na tzw. "kobyłkach" Szkoda, że nie mozna w komentarzach wkleić zdjęcia... Ale może kiedyś też napiszę post...
    Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj rzeczywiście szkoda bo z miłą chęcią bym podpatrzyła. Chodzi mi po głowie zmiana wystroju mojego tarasu:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-)

      Usuń
  5. Fajne miejsce z niezbędnikiem :-).Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...