wtorek, 17 marca 2020

Moje ulubione ciacho: Murzynek:-)



Przymusowa kwarantanna sprzyja pichceniu
tak więc siedzę w kuchni i próbuję coraz to nowe przepisy:-)
Jak dla mnie jedyny minus obecnego stanu, to fakt, 
że skończymy tę kwarantannę z kilkoma kilogramami na plusie:-(
Na Instagramie wszyscy pokazują coraz to nowe wypieki 
więc nie mogę siedzieć i tylko czytać książki:-)
A jak jest u Was? Też pichcicie?
Dobrego dnia Wam życzę
i trzymajcie się zdrowo:-)

P.S. Jakby ktoś chciał upiec to ciacho
 przepis znajdziecie TUTAJ:-)


Forced quarantine aids baking at home
that's why I sit at home and I try out new recipes:-)
I think that the only disadvantage of this situation is the fact that 
we will all finish this quarantine with some extra kilograms:-(
On the Instagram everyone shows their baking
so I can't just sit and read books:-)
What about you? Are you baking anything?
Have a good day and be healthy:-)

P.S. If you want to bake this cake, the recipe is HERE:-)


12 komentarzy:

  1. Robię to samo :) Cóż, a waga rośnie... :( Muszę jutro wyjść do ogrodu. Przestało wiać, więc może trochę popracuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, niestety waga nieubłaganie idzie w górę. Ja za to przerzuciłam się na nordic walking i to troszkę hamuje przyrost wagi:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  2. Wyglada smakowicie :) ja wczoraj pieklam bułeczki maślane z kruszonką a dzisiaj hot-dogi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow, czyli też działasz kulinarnie:-)) Nie pozostaje mi nic innego tylko życzyć smacznego:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  3. Like you, I've been baking and cooking. I'm gaining weight also. That cake looks so delicious.
    I try to go walking each day and keep my distance from others.
    Take care and protect yourself.
    Thelma xo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yeah, in order to stop the weigh gain I go Nordic Walking every evening.
      Take care and don't worry:-))

      Usuń
  4. Anitko ja poszłam w porządki - te w ogródku i w domu. Jest tak ciepło, a dzień coraz dłuższy...
    Pół dnia wciąż spędzam w pracy, ale dziwna to praca w zamkniętym dla interesantów urzędzie. Pozostał dyżur przy telefonach i mailowy.
    Gorąco pozdrawiam. Trzymaj się zdrowo :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też troszkę ogarnęłam nasz ogród. Ale i tak pół dnia mi schodzi na nauczaniu zdalnym. Nie za bardzo mi się ta forma podoba ale cóż zrobić:-( Trzeba to jakoś przetrzymać:-)
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  5. Murzynek wygląda bardzo apetycznie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby nie kwarantanna to bym Cię z przyjemnością na kawę zaprosiła:-)
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  6. Lubię murzynka ale właśnie teraz nie piekę bo bym tylko jadła a co z kilogramami które by mi przybyły :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, te dodatkowe kilogramy to problem, ale jak tu nie piec jak siedzimy w domu???
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...