wtorek, 28 stycznia 2020

Tea time:-)



Ludzie podobno dzielą się na kawoszy i na tych co preferują herbatę.
Ja jestem zdecydowanie zwolenniczką herbat wszelkiego rodzaju.
Kupuję i piję ich naprawdę dużo.
Nie mam jakiejś swojej ulubionej herbatki, lubię zmieniać smaki
i lubię nietypowe połączenia i rozwiązania.
Za to mam jedną, której szczerze nie znoszę i to jest herbata Earl Grey.
Ma jakiś taki specyficzny smak, którego nie mogę przeskoczyć.
Od czasu do czasu wypiję i kawę,
ale tylko taką z ekspresu ze spienioną śmietanką.
A Wy po której stronie się opowiadacie?
Kawa czy herbata?
Macie jakieś swoje ulubione smaki,
a może czegoś nie lubicie tak jak ja?


It is said that people are divided into those who are coffee or tea drinkers.
I've always been more into tea. I love all kinds of tea.
I really drink like a lot of tea every day
and I like trying out new flavours.
But there is also one tea which I really hate and it's Earl Grey.
I really don't know why
but there's something in this tea that I just can't stand.
From time to time I also drink coffee
but only when it's full of cream:-)
What about you?
What do you prefer? Tea or coffee?
Do you have your favourite flavours?
Is there a kind of tea or coffee which you don't like?




Dobrego dnia Wam życzę:-))

Have a good day:-))

16 komentarzy:

  1. Kawkę kosztuje a herbatke pijam :) pieknie u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To miłego kosztowania i picia:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  2. Ja raczej kawkę parzoną Primę:)))herbatka sporadycznie:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli tradycyjną, po turecku:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  3. Jedna kawa z ekspresu z odrobiną mleka to mój codzienny rytuał w pracy, ale zdecydowanie należę do klubu "herbacianego." Wypijam kilka herbat dziennie, głównie przeróżnych mieszanek z suszonych owoców (bez sztucznych aromatów), nie pogardzę też zdrowymi ziółkami (czystek, pokrzywa itp.). Lubię herbatę białą, czerwoną, zieloną, ale nie znoszę czarnej, dlatego nie pijam jej wcale.
    Pozdrawiam przy herbatce :-)
    Anita

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To oprócz imienia mamy też te same podniebienia jeśli chodzi o herbatę i kawę:-))) Z tym tylko wyjątkiem, ze ja kawę z ekspresu tylko i wyłącznie od wielkiego święta pijam:-)) A tak herbatki (wszelkie kolorystyczne odmiany) i ziółka:-)
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  4. Kawy nie piję, a herbaty piję różne, a najchętniej ziołowe lub owocowe (bez sztucznych barwników i aromatów). Obecnie najwięcej piję wody niegazowanej. Pozdrawiam Anitko.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mamy podobnie:-)) Ja też najwięcej pijam wody:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  5. U mnie, codziennie rano i popoludniu kawa, harbaty przeróżne piję w ciagu dnia. Lubię herbatę, jak i kawę.
    Piękne zdjęcia
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. herbaciara :D, choc dobrej kawy nie odmówię ;)
    uwielbiam zielone , białe i owocowe , ziołowe , lubie poznawać nowe smaki ,nowe połączenia , oloon mil , sentcha , pu-erh , z cytusową nuta , roobios, mam cała kuchnię w herbacie i z kazdego zakątka przywoże sobie następną , pijam dzbankami :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To witaj w klubie nałogowych herbaciarek:-))) Mam tak samo:-)))) I też z każdej podróży przywożę jakąś nową mieszankę:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  7. Lubię zarówno kawę, jak i herbatę... Choć bardziej jestem kawoszką, bo kawę pijam przez cały rok, a herbatę raczej w sezonie jesienno - zimowym. Lubię czarną herbatę, bo jest wspaniałą bazą do wszelkich dodatków. Lubię też Earl Greya właśnie za to, za co inni jej nie znoszą - za posmak bergamoty :D Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To w tym temacie mamy odmienne gusta:-))) Dziękuję za oświecenie jeśli chodzi o Earl Grey:-)) To już teraz wiem co mi w niej tak przeszkadza:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...