środa, 8 stycznia 2020

Aranżacja stołu: Zimowa kolacja dla dwojga:-)


Mam dziś dla Was propozycję nakrycia stołu na zimową kolację dla dwojga.
Nadal na topie u mnie jest kolor zielony.
Pierwsze skrzypce w tej dekoracji gra oczywiście obrus. 
Tym razem dodałam jeszcze biały bieżnik z zielonymi akcentami dla kontrastu. 
Zastawa w różnych odcieniach zieleni jest od Green Gate.
Aby nadać tej dekoracji zimowy i jeszcze nieco świąteczny charakter 
pojawiła się też choinka i kilka żywych gałązek 
oraz świeczniki w kształcie szyszek.
Teraz nie pozostaje Wam nic innego jak ugotować coś pysznego 
i czekać na Waszą drugą połówkę by celebrować wspólny czas.


I'm here today to share with you a nice table decoration
for a romantic dinner for two.
As you can see I'm still into green colour.
The most important thing here is of course the tablecloth,
but this time I also added a white table runner for a little contrast.
All tableware is from my favourite Green Gate.
In order to make a touch of winter I added a little Christmas tree
and some candles in cone candleholders.
Now the only thing you have to do is to prepare something nice to eat
 and wait for your second half and simply celebrate time together.










Dobrego wieczoru Wam życzę:-))

Have a good evening:-))

10 komentarzy:

  1. Śliczna aranżacja. Anitko, z Twoją przepiękną i niesamowicie bogatą kolekcją naczyń powstają cudne aranżacje, jest się czym zachwycać :)
    Ściskam noworocznie, Agness<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo Agnieszko:-)) Wiesz jak to jest jak ma się słabość do skorup:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  2. Piękna aranżacja Anitko.:) Mam podobną zieloną choinkę, ale nie pomyślałam żeby postawić ją na stole, dzięki za inspirację. Fajne masz te malutkie lampki choineczki (chyba na baterię). Ściskam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mogłam choć troszkę Cię zainspirować:-))) Tak, te małe choineczki to lampki na baterię z Ikea:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  3. Piękna aranżacja. Dostałam ppd choinkè filiżankę z takim samym wzorem, jak Twoja na ostatnich zdjęciach , ale o innym kształcie, bardzo mi się one podobają .
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudne są te wszystkie wzorki i choć mam ich już wiele to za każdym razem gdy wychodzi nowa kolekcja nie mogę się powstrzymać by nie kupić nowej:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  4. Piękna aranżacja... wpisuje się w klimat, zima na zielono - właśnie taką mam za oknem:) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, my też mamy zimę na zielono. Chyba powoli do takich realiów trzeba będzie się przyzwyczaić:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...