piątek, 23 marca 2018

This and that:-)


Ostatnio tygodnie mijają mi w zastraszającym tempie,
nie mogę uwierzyć, że już za tydzień święta.
Wszystko robię w pośpiechu 
i chyba nigdy nie byłam tak nieprzygotowana do świąt jak w tym roku.
Nie wiem jak ogarnę cały dom i nie mam zupełnie żadnej wizji świątecznego stołu.
Nawet nie bardzo mam ochotę wyciągać świąteczne dekoracje bo w zasadzie
czy opłaca się to robić tylko na tydzień?
Czy Wy też tak macie czy tylko ja wpadłam w jakąś dolinę?


Weeks are going by one by one
and it's hard to believe that Easter is next week.
I've been in a big hurry lately 
and I must say that I've never been so unprepared for Easter.
I don't know how I'm going to manage with all the spring cleaning
and I also don't know how to decorate the table for holidays.
I'm even not in a mood for decorating the house 
with all the bunnies because it's just for a week.
Do you also feel the same or it's only me down in the dumps?














Dziękuję za odwiedziny i życzę Wam dobrego weekendu:-))

Thanks for stopping by and have a nice weekend:-))

12 komentarzy:

  1. Dasz radę :-).Ja zawsze wszystko robię na ostatnią chwilę ale cieszę się nawet gdyby moje świąteczne dekoracje miałyby stać dwa dni.Warto.Pozdrawiam i lecę dalej wieszać firanki :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja zawsze lubiłam mieć wszystko zaplanowane i przygotowane z jakimś tam wyprzedzeniem, niestety nie w tym roku:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  2. Nie no przecież jakieś deko już masz :) moje jeszcze śpi w piwnicy 😅 Poczekam ,może samo z niej wykica 😂😂😂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To co jest to tegoroczne nabytki, teraz trzeba przekopać pudła by dostać się do tych zeszłorocznych ozdób:-)) Nie liczę na to, że samo wyjdzie:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  3. Wpis bardzo ciekawy. Myśle, że takie dekoracje to naprawde super sprawa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne te jajeczka z grafikami!!!
    U mnie w tym roku bardzo oszczędnie z dekoracjami-pisanki i gałązki bukszpanu w wazonie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Minimalistka się z Ciebie robi:-))))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  5. Ja w tym roku tez tak z przygotowaniami na bakier ale to dlatego ze na święa nas nie będzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się nie musisz spinać możesz sobie w spokoju oczekiwać na święta:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  6. Mam dokładnie tak samo w tym roku. Będę improwizować: )

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tylko z oknami czekałam na ostatnią chwilę, bo resztę ogarnęłam na urlopie :-D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...