sobota, 10 marca 2018

Aranżacja stołu w stylu Urban Jungle:-)


Sobotnie dzień dobry bardzo:-)
Kochani, bardzo chciałabym Wam podziękować za wszelkie komentarze
dotyczące naszego występu w Dzień Dobry TVN.
Nie spodziewałam się aż takiego odzewu.
Od czwartku nie nadążam z odpisywaniem na wszelkie smsy,
wiadomości, komentarze tutaj i na Instagramie.
Bardzo Wam dziękuję:-) 
Bardzo mnie to uskrzydla, daje niesamowitego kopa do dalszego działania 
i dowodzi, że jednak prowadzenie bloga ma sens:-)

A dzisiaj mam dla Was kolejną aranżację stołu:-)
Tym razem padło na modny ostatnio trend: Urban Jungle.
Co mnie skłoniło do stworzenia tej aranżacji?
Kaktusy i sukulenty:-)
Polubiłam je bardzo przede wszystkim za to, że są niewymagające,
a ja nie mam dobrej ręki do roślin więc dla mnie są one wręcz idealne:-)
Jestem ciekawa jak Wam się ta propozycja spodoba?
Lubicie kaktusy i sukulenty?


Good afternoon on this fine Saturday:-)
First of all, I would like to thank you very much for all your comments
concerning our debut on the screen:-)
I didn't expect it would have such an impact.
I've received so many comments, messages, emails here and on my Instagram
since Thursday that I couldn't keep up answering them all.
Thank you so much:-) You made my day:-)
It gives me so much motivation for keeping this blog alive:-)

Today, I have another table arrangement prepared for you.
This time I went for Urban Jungle trend.
What was the trigger for this tablescape? Succulents and cactus:-)
I liked them very much because they are undemanding, 
easy to take care and since I don't have a green thumb they seem perfect for me:-)
So, what do you think about this table setting?
Do you like succulents and cactus?




























Miłego weekendu:-)

Have a great weekend:-)

15 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba zastawa. pomysł z roślinkami też fajny. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również zastawa przypadła do gustu jak ją tylko zobaczyłam:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  2. Przy tak nakrytym stole to mogę jeść :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie zapraszam:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  3. Coś dla mnie :-) A ta zastawa jest boska!

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialna stylizacja stołu :)
    Bardzo mi się podoba.
    Jest naturalnie, ciekawie i niepowtarzalnie.
    Super pomysł.
    Pozdrawiam i udanego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, że Ci się ten pomysł spodobał:-)
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  5. Uwielbiam sukulenty, jeden ostatnio nawet mi zakwitł:-) Aranżacja śliczna!
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To masz rękę do roślinek, ja niestety nie mam takich zdolności.
      Pozdrawiam serdecznie:-)

      Usuń
  6. Świetne te talerze, gdzie je kupiłaś? :)
    Pozdrawiam J.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Producent to Bloomingville, a kupiłam je w sklepie internetowym sfmeble.pl
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  7. Wszędzie ostatnio moża natknąć się na te roślinki, domyślam się, że są bardzo modne :) bardzo mi się podobają, im więcj roślin we wnętrzu tym lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Urban jungle na stole - świetny pomysł! Inspiracja warta powtórzenia w czasie organizowania wiosennych spotkań z rodziną, atmosfera od razu robi się wakacyjna :) Gratuluję pomysłu, Adriana z Myloview

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...