środa, 5 kwietnia 2017

Pastelowa dekoracja stołu na Wielkanoc:-)




Święta zbliżają się wielkimi krokami więc czas najwyższy 
pomyśleć o dekoracji stołu na Wielkanoc:-)
W tym roku będę miała dla Was kilka propozycji,
a każda będzie utrzymana w innych kolorach:-)
Na pierwszy ogień idą pastele:-) Któż ich nie kocha?
Ja je uwielbiam:-) Tym razem zestawiłam je ze sztuczną trawą, 
która jak widać jest uniwersalna i pasuje na wszystkie okazje i wszystkie święta:-)
Na mojej wiosennej trawce kicają zające, jest dużo jajek i piórek:-)
Jak Wam się ta stylizacja podoba? Dajcie znać:-)


Easter is coming soon so it's high time to think about table decoration:-)
This year I'll show you a few different table arrangements, each in different color:-)
Today I have prepared a pastel decoration for you:-)
I love pastels, they are so adorable:-)
I used artificial grass to create this table decor:-)
There are many easter bunnies, eggs and feathers on the green grass:-)
How do you like it? Let me know:-)




Pomysł przewiązania talerzy wstążką zobaczyłam u pewnej zdolnej Sówki:-)
Mam nadzieję, że się na mnie nie obrazisz, że wykorzystałam Twój pomysł:-)
Bardzo mi się spodobał:-)


The idea of using ribbon comes from a very talented Owl:-)
I hope you won't be mad that I used your idea, but I liked it very much:-)






































Dobrego czwartku Wam życzę:-))

Have a good Thursday:-))

24 komentarze:

  1. Ojej, ile Ty masz fajnych ozdób. Ale czemu ja się dziwię?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się zastanawiam:-))))) Przecież znasz mnie tak dobrze:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  2. Przepięknie. I mi się podoba pomysł przewiązania talerzy. Też wykorzystam...:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomysł ze wstążką to jak dla mnie strzał w 10:-)))
      Myślę, że jeszcze nie raz u mnie zagości:-)))
      Pozdrawiam:-)))

      Usuń
  3. Pięknie, te gniazdka na talerzach to strzał w dziesiątkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podobają:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  4. genialnie to wszystko wygląda :) uwielbiam dekorować dom na święta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również bardzo lubię bawić się świątecznymi dekorami:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  5. U Ciebie to zawsze wszystko pięknie wygląda :)
    PS Na mysim blogu czeka rabat 44% na dowolną fotoksiążkę Printu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i biegnę na Twojego bloga:-)))
      Pozdrawiam:-))

      Usuń
  6. Ślicznie i radośnie :)
    Pięknie to wygląda.
    Wstążeczki super wyszły :)
    Na maila już odpisałam :)
    Uściski serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, również za użyczenie pomysłu:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  7. Pieknie, zające bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam ogromną słabość do wszelkiego rodzaju kłapouchów:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  8. Najbardziej dekoracyjny blog :)
    1000 pomysłów na dekoracje stołu i nie tylko w święta :-)

    ..........Mega wiosennie , świątecznie . Jesteś mistrzynią w tej dziedzinie.


    Krysia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję za te miłe słowa😘😘😘 Cieszę się, że moje aranżacje Ci się podobają😃 Pozdrawiam serdecznie🤗🤗🤗

      Usuń
  9. Kocham te zające. W tym roku szukałam i nie ma ich w Home and you. Czy gdzieś je kupiłaś teraz. Ja zdołałam tam znaleźć tylko takiego na rowerze ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Duży zając pochodzi z Home and you ale kupiłam go w zeszłym roku. W tym roku ich nie widziałam, a chciałam mu dokupić koleżankę do pary co by nie był samotny. Te mniejsze pochodzą z centrum ogrodniczego Jucca (mają sklep internetowy) i kupiłam je w tym roku. Tak więc sprawdź bo może są jeszcze dostępne😉
      Pozdrawiam serdecznie🤗🤗🤗

      Usuń
    2. Bardzo Ci dziękuję :-)

      Usuń
  10. uroczo. widzę, że róż coraz częściej u ciebie gości...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam się bez bicia, że mam do niego słabość:-))) Jednak myślę, że moja następna propozycja dekoracji stołu Cię zaskoczy:-)))
      Pozdrawiam:-)))

      Usuń
  11. Fenomenalnie! Pastele i te króliczki, ach <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolejna piękna aranżacja :-) Zakup tego napisu to był strzał w dychę :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta trawa i pastele wyglądają fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...