czwartek, 13 kwietnia 2017

Jak udekorować stół na Wielkanoc:-)


Jeżeli jeszcze zastanawiacie się nad tym jak udekorować
stół na Wielkanoc ten post jest dla Was:-)
Mam nadzieję, że się choć troszkę zainspirujecie.
Tej dekoracji nie planowałam. Będąc na zakupach wpadły mi w oko 
drewniane kieliszki na jajka i w ten sposób zrodziła się ta aranżacja:-)

Dajcie znać czy Wam się podoba:-)


If you still don't know how to decorate your table for Easter
this post is for you:-) I hope you'll get inspired:-)
I haven't planned this arrangement but when I saw wooden egg cups 
I just had to buy them because I knew how to use them on my table:-)

Let me know if you like it:-)
















































Miłego wieczoru:-)

Have a nice evening:-)

8 komentarzy:

  1. Anitka u Ciebie można już zasiadać do stołu. Pięknie!!!
    Wspaniałych i pełnych uśmiechu Świąt dla Was:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Natalio i wzajemnie życzę Wam dużo radości na nadchodzące święta:-)))
      Pozdrawiam świątecznie:-)))

      Usuń
  2. ...aż mi wstyd, bo co do Ciebie wejdę, to nowa aranżacja stołu, Ja to tylko jeden post na ten temat wyprodukowałam... hihi! ;)
    Stół jest pięknie nakryty...
    Zdrowych i radosnych świąt wielkanocnych Anitko! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:-))) To nie jest moje ostatnie słowo jeśli chodzi o aranżację stołu:-))) Mam jeszcze dwie opcje progotowane:-))) Po prostu nie mogę się oprzeć i ciągle coś przestawiam i wymyślam nowe aranżacje:-)))
      Wesołych Świąt:-)))

      Usuń
  3. Wiedziałam, że jeszcze coś wymyślisz przed świętami :)
    Wszystkie aranżacje są świetne i ja nie wiedziałabym którą wybrać, serio :)
    Powodzenia życzę i wszystkiego dobrego na święta kochana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic na to nie poradzę, że mnie nosi:-))) Mam chyba jakieś ADHD jeśli chodzi o dekoracje stołu:-)))
      Wesołych Świąt dla Ciebie i Twojej rodziny:-))))

      Usuń
  4. Ale pięknie...
    Wesołych Świąt, pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i również życzę Zdrowych, Spokojnych Świąt:-)))
      Wesołego Alleluja:-))

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...