środa, 6 lipca 2016

Jak wykorzystać słoiczki z Biedronki?

O słynnych słoiczkach z Biedronki jest ostatnio głośno,
a możliwości ich wykorzystania są nieskończone:-)




Niedawno mój Chrześniak miał szóste urodziny
więc ciotka postanowiła zrobić małą niespodziankę 
i przygotowałam mini deserki w Biedronkowych słoiczkach:-)
I chyab był to strzał w dziesiątkę bo wszyscy się nimi zajadali,
a że trochę inna forma podania to chętnych było wielu.
Zrobiłam dwie wersje, jedna z truskawkami, a druga z jagodami.
Wykorzystałam TEN przepis.
Myślę, że pomysł ten można wykorzystać na każdą imprezę.



What can you do with little jars?
A nice dessert for a birthday party.
Recently my Godson has celebrated his 6th birthday
and I decided to make a surprise and I prepared little desserts for his party.
It was a very good idea because everyone liked it very much.
I made two versions, one with strawberries and the other with blackberries:-)
I used THIS recipe.
I think that it's a great option for all kinds of parties
and since its form is different it's an eye-catcher:-)






















24 komentarze:

  1. przepiękne!! estetyka na 6:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. I to jest pomysł! Brawo! Moje wnuki już tylko w tych słoiczkach dostaną deser, pięknie i estetycznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyglądają Twoje smakołyki i pewnie tak samo smakują:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bomba!!! Rewelacyjnie się prezentują Anitko.
    Ja też ich używam do celów wszelakich i są po prostu niezastąpione.
    Uściski serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Już je sobie kupiłam. Teraz muszę przejrzeć inspiracje :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wszystko zaaranżowane. Takie smakołyki na imprezie, to coś wspaniałego. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mniam :) Cudnie wyglądają te malutkie przysmaki :) Ja też zbieram te urocze słoiczki i właśnie myślę, jak je wykorzystać na przyjęcie urodzinowe córki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakoś nigdy nie trafiłam na te słoiczki. Ale też nie szukałam ich specjalnie, więc chyba pójdę i poszukam specjalnie. Bo pomysłów na wykorzystanie mam mnóstwo :) Planuję zrobić z nich świeczniki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Boże jakie piękne!!! Desery pierwsza klasa. Gratuluję pomysłu!!! No wprost nie mogę się napatrzec.
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudnie , zjadłabym wszystkie !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. O tak, sloiczki mają zastosowanie wszelakie. Pięknie i apetycznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. O tak, słoiczków mają wszelakie zastosowanie. Pięknie i apetycznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. A że w tych słoiczkach porcja jest idealna, nie za mała nie za duża to pewnie szybko znikneły:) Zwłaszcza tak podane:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale piękne deserki. Palce lizać.
    Ja teraz ze słoiczków z biedronki zrobiłam lampioniki:)
    ściskam Anitko:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak dla mnie to do tej pory najładnijsza prezentacja biedronkowych słoiczków, jest pięknie i niezwykle apetycznie!

    pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
  16. Zarówno pierwsza jak i druga wersja bardzo smakowita ☺ a sloiczkowe szalenstwo biedronkowe chyba przegapilam...

    OdpowiedzUsuń
  17. pięknie się prezentują te deserki! też uwielbiam podawać w słoiczkach. choć goście nie zawsze podzielają mój zachwyt, hihihi

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja już wkładam buty i z nawiększą przyjemnością biegnę na taką imprezę - wygląda to mega pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne! Biedronki u mnie nie ma, ale już od jakiegoś czasu zbieram różne ciekawe słoiczki :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super je wykorzystałas , bardzo ładnie to wygląda . Ja wyobrażam je sobie przypruszone śniegiem a w środku jakaś gałązka z iglaka i mała bombka .

    OdpowiedzUsuń
  21. Coś pięknego!!Masz wielki talent do serwowania i pichcenia, najprostrze dania są najlepsze, a Twoje jeszcze cudnie wyglądają, deserki mniammm!Bosko!:-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...