piątek, 24 czerwca 2016

Twoja chwila prawdy:-)

Dzień sądu nadszedł nieubłaganie i w ten weekend okaże się czy czegoś się nauczyłam.
Tak więc proszę Was bardzo trzymajcie za mnie kciuki:-)


Jeśli nie pojawię się tutaj w poniedziałek będzie oznaczało, 
że jestem w otchłani rozpaczy:-(

Miłego weekendu Wam życzę, odpoczywajcie 
i cieszcie się pierwszymi dniami lata i wakacji:-)

The Doomsday (or my exam day) has come 
and this weekend I will know if I learnt anything. So please fingers crossed:-)
If I happen not to appear here on Monday it'll mean that I'm in the depths of despair:-(

Anyway, I wish you a great weekend,
have fun - summer is here:-)










15 komentarzy:

  1. Anitko, trzymam kciuki i jestem pewna, ze egzaminy pójdą Ci wspaniale :)
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem PEWNA, że wszystko poszło dobrze!!!!
    Daj nam koniecznie znać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja trzymam , i wierzę , że będzie ok :) A tytuł taki grożny , myślałam że coś się stało :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej nie było mnie tu i nie trzymałam kciogulców,co teraz????Mam nadzieję,że zdałaś śpiewająco i świętujesz osiągnięcia,dlatego Cię tu nie było i nie ma aż do dziś.Daj znać kochana jak poszło😊 Ściskam serdecznie😚

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne zdjęcia!!!! Znalazłam cię przez moją blogową przyjaciółkę Holly i od razu rzuciły mi się te piwonie w oczy!!!:)))) pozdrawiam Anna

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne zdjęcia!!!! Znalazłam cię przez moją blogową przyjaciółkę Holly i od razu rzuciły mi się te piwonie w oczy!!!:)))) pozdrawiam Anna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miłe słowa:-)
      Pozdrawiam serdecznie:-)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...