piątek, 10 października 2014

Wszystko dla Pań

Jesienny czas, krótsze dni sprawiają, że z przyjemnością wieczorami siadam 
z filiżanką dobrej herbaty albo kakao na kanapie 
i albo czytam książkę,  albo oglądam moje ulubione filmy.
Ostatnio w Empiku znalazłam serial produkcji BBC "Wszystko dla Pań" 
(tytuł oryginalny The Paradise) 
na podstawie powieści Emile Zola.  
Książki niestety nie czytałam, są różne opinie co do adaptacji, 
ale do mnie przemawia już sam fakt iż jest to produkcja BBC i film jest kostiumowy 
więc nie mogłam go nie kupić.
Nie zawiodłam się, film bardzo mi się podoba 
i jak zacznę oglądać to na jednym odcinku nigdy nie kończę. 
Oczywiście jest to film raczej dla osób lubiących klimaty angielskie.
Jak dla mnie wszystko jest w nim doskonałe. 
Wnętrza, stroje i język:-)
Film był nagrywany między innymi w Biddick Hall, w hrabstwie Durham w Anglii.
Zobaczcie sami czy ta posiadłość nie jest piękna?
Sam Paradise czyli filmowy dom handlowy jest fantastycznie urządzony 
i z przyjemnością sama robiłabym tam zakupy.

Główne role grają w nim: 
Joanna Vanderham - Denise Lovett i Emun Elliott - John Moray.
Więcej informacji o filmie znajdziecie TU.
                                                                                                                                                                

Autumn time, shorter days make me sit with a cup of good tea on the sofa
and read a book or watch my favourite movies.
Recently, I have bought 'The Paradise' based on classic novel by Emile Zola.
I haven't read the book, yet.
You can find different opinions about the film on the Internet,
but for me the fact that the serie was made by BBC
and this is a costume film were enough reasons to buy the film.
I was not dissapointed, I really like the serie.
And when I start watching it I always watch more than one episode. 
It is definitely for those who like English traditions and culture.
For me everything in this film is perfect.
Interiors, costumes, and English language:-)
One of the places where the film was made is Biddic Hall, County Durham in England.
Just have a look how beautiful it is.
The Paradise is the film's depatrament store which has got great interiors
and I wish I could do some shopping there.

The main rolee are played by Joanna Vanderham - Denise Lovett
and Emun Elliott - John Moray.
More information about the film you will find HERE.




Obecnie nakręcono tylko dwie serie, a szkoda bo ogląda się go z przyjemnością.
Idealny na jesienno wieczorne seanse filmowe.
Polecam:-)
                                                                                                                                                                     

There are just two series, I wish there were more 
because it's a great film for autumn movie evenings.
I do recommend it to you:-)

2 komentarze:

  1. Witaj, z pewnością ja bym skusiła sie na ten film, gdyż klasyczna, angielska elegancja bardzo mi sie podoba i jest w moim guście. z pewnością poszukam tego filmu. pozdrawiam i zapraszam na grzebielka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, spodoba Ci się na pewno:-)
      A bloga odwiedzę z przyjemnością:-)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...