wtorek, 7 października 2014

Szwajcarskie zdobycze

Tyle się ostatnio rozpisałam o zakupach w Szwajcarii to pokażę Wam dzisiaj 
co ciekawego tam upolowałam.

I have already written about shopping in Switzerland 
so today I'll show you what I bought there.

Metalowa tablica Ice Cream/The Ice Cream metal board



Łyżeczki Rice/ Rice Teaspoons


Widelczyki Kitchen Craft/Kitchen Craft Cake forks


Talerzyki wrzosowe od Ter Steege/Ter Steege Heather plates 

Łyżki do sałaty od Katie Alice/Katie Alice Salad spoons


Ściereczki od Kitchen Craft/Kitchen/Kitchen Craft Tea towels


Pojemnik na sztućce od Kitchen Craft/ Kitchen Craft Cutlery Box




Figurka karczocha/An artichoke statue


Puszka Keep Calm i ściereczka od Kitchen Craft/
Kitchen Craft Keep Calm Tin and Tea Towel


Herbatka Tropical Star Tea od Tafelgut/Tafelgut Tea - Tropical Star


Wszystko zakupiłam praktycznie za grosze i to najbardziej lubię w zakupach za granicą.
Nie dość, że upoluje się coś niezwykłego to jeszcze nie wyda się majątku.

Most often it was a bargain and this is what I love the most about shopping abroad.
You alwayas find something unique and you don't spend a lot of money.

Miłego dnia:-)
Have a nice day:-)

8 komentarzy:

  1. Super łupy, zwlaszcza ten pojemnik ma sztućce

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od zawsze o takim marzyłam:-) Więc się bardzo ucieszyłam gdy go zobaczyłam i już z rąk nie wypuściłam:-)

      Usuń
    2. To tak jak ja też takowy chciałam ale sobie zrobiłam (z pomocą taty) :) bo ceny takich pojemników są zaporowe jak dla mnie. Zapraszam do mnie, można zobaczyć :)

      Usuń
    3. Ja niestety takich zdolności jak Ty i Twój tato nie posiadam więc sama bym nigdy czegoś podobnego nie zrobiła.
      Mam co prawda wujka stolarza, który zrobiłby coś takiego, ale pewnie kilka lat musiałabym czekać:-(
      Ceny w Polsce rzeczywiście są zaporowe, a tam kupiłam go za grosze.
      Twojego bloga odwiedzam regularnie:-)
      Pozdrawiam:-)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Niestety nie u nas:-(
      W Szwajcarii, w sklepie sprzedającym produkty firmy Kitchen Craft.

      Usuń
  3. Po prostu same skarby upolowałaś na tych szwajcarskich wojażach. Najbardziej podobają mi się łyżki do sałaty - są po prostu genialne. gratuluję udanych zakupów:-) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Większość skarbów uprowadziłabym z wielką chęcią ,a najbardziej pojemnik na sztućce i tablice (kocham je!!! ) a karczochy juz mam ,(sztuk kilka)
    Wspaniałe zdobycze!!!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...