poniedziałek, 28 lipca 2014

Kuchnia po malowaniu

Witajcie,
Pokażę Wam dzisiaj kuchnię po malowaniu.
W zasadzie oprócz koloru ścian nic się nie zmieniło:-)
Teraz jest biało:-)
                                                                                                                                                                 

Hello,
I'll show you my kitchen after repainting it.
In the matter of fact the only thing that has changed is the colour of the walls.
Now it's white:-)






Jedyna nowa rzecz to waga kuchenna retro, 
zawsze o takiej marzyłam, 
a udało mi się ją kupić za małe pieniądze w Lidlu:-)

I moja kolekcja kubeczków firmy Krasilnikoff, 
zakochałam się w nich od pierwszego wejrzenia:-)
                                                                                                                                                                  

The only new thing in my kitchen is the retro scale.
I've always dreamt about it,
I was lucky enough to find it in Lidl for little money.

And my collection of Krasilnikoff mugs.
It was love at first sight.


2 komentarze:

  1. Odwiedziłam Twojego bloga bo spodobały mnie się zdjęcia i ogólnie Twoja ciepła osoba ze strony ikea live:) Przeglądam bloga i nie mogę się nadziwić ile pomysłów w Twojej głowie się rodzi, przerabiasz meble, nadajesz im nowe tchnienie. Wszystko idealne do siebie pasuje. Będę Twoim częstym gościem :)
    Pozdrawiam serdecznie!
    Kasia
    Kasmatka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci za odwiedziny i za miłe słowa:-)
      Cieszę się, że podoba Ci się to co robię:-)
      Pomysły najczęściej są spontaniczne i nawet gdy już wydaje się,
      że nic nie da się przemalować to i tak usiedzieć na miejscu nie mogę
      i przerabiam, przestawiam itp. itd. Tak więc zapraszam w przyszłości bo dziać się u mnie będzie na pewno wiele:-)
      Pozdrawiam:-)
      Anita

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...