środa, 9 lipca 2014

Bake and Eat

Witajcie:-)
Wakacje w pełni a u mnie remont goni remont.
Szykuje się totalna rewolucja.
Miałam pewne wątpliwości i chciałam się troszkę jeszcze z remontem wstrzymać, 
ale gdy się dowiedziałam, że mój wykonawca, 
który potrafi perfekcyjnie wykonać moje nawet najbardziej wymyślne pomysły, 
od września emigruje do Norwegii 
(co ja bez niego zrobię - mój mąż się śmieje, że przynajmniej do jego powrotu 
nie będzie w domu żadnego remontu) 
tak więc zdecydowałam się na rewoltę w te wakacje.
Oczywiście efektami pracy podzielę się jak tylko wszystko będzie gotowe.

A ponieważ są wakacje mam też więcej czasu na pichcenie w kuchni.
Już jakiś czas temu udało mi się kupić formę do gotowania babki.
Marzyłam o niej od lat. 
Jeden z moich ulubionych smaków dzieciństwa to smak gotowanej babki.
Moja mama i babcia gotowały babkę kiedy byłam mała, 
ale niestety forma do niej gdzieś zaginęła:-(
Długo szukałam nowej i w zasadzie w każdym sklepie patrzyli na mnie dziwnie 
jak się o nią dopytywałam.
Jednak w końcu się udało i mogę teraz częściej przywoływać smaki dzieciństwa.

Na zdjęciach widać też, że moja rodzinka Kitchen Aid'owa 
powiększyła się ostatnimi czasy o czajnik.
Niby nic takiego, niby taki sam jak każdy inny, 
a jednak ... różnica jest ogromna i nie chodzi tylko o jego retro wygląd.
Polecam:-)
I wracam do mojego remontu...





Hello:-)
I have holidays now and I decided to have a "big" renovation at my house.
It will be a real revolution.
I had some doubts and I wanted to postpone it till next year, 
but the man who helps me doing it, is going to leave Poland for Norway 
(what will I do without him?
- my hubby says that at least there will be no renovation 
till the time he comes back) 
and so I decided to do it this year.
When everything is ready 
I'll show you the effects of my renovation.

Since it's holiday I also happen to have more time to spend in the kitchen.
Some time ago I managed to buy  a Steamed Pudding Mold with a Lid 
which my mother and grandmother used to cook a pound cake. 
I remember this flavour from my childhood and I really missed it 
(my mother lost the old mold:-), 
so I was very happy when I finally got it
and now I can experience a kind of come back to my childhood.

You can also see that my Kitchen Aid family is bigger now. 
Yes, I have this fabulous Kitchen Aid Electric Kettle.
Maybe it is nothing special, 
but it's much better than all the other kettles I used to have.

Now, I have to come back to my renovation mess...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...