wtorek, 8 września 2020

Jesiennie mi...


Robiąc jesienne porządki na blogu znalazłam
taki oto post nie publikowany wcześniej,
a świetnie oddający jesienne klimaty i dzisiejszą aurę.
Szkoda mi go było wyrzucić więc go puszczam dzisiaj w eter.
Są to zdjęcia robione jeszcze telefonem.
Przez ten czas wiele się nauczyłam o fotografowaniu (choć nadal się uczę),
ale i tak myślę, że te zdjęcia nie są najgorsze:-)
To kto wpada do mnie na herbatkę...jarzębinowej nie mam,
ale znajdą się inne idealne na jesienne popołudnia.


While I was doing some tidying on my blog
I found this post and these pictures which I took long time ago
when I was taking pictures with my phone.
I didn't want to get rid of them because
I think that they give autumn mood perfectly:-)
I've learned a lot about photography since I took these pictures
but there is still a lot to learn for me.
Nevertheless, I reckon these shots aren't that bad:-)
Who joins me for a cup of tea? I don't have rowan tea 
but there are some great flavours to choose from in my cupboard
which will be perfect for a rainy afternoon:-)




Dobrego dnia:-))

Have a good day:-))

14 komentarzy:

  1. Piękna jesień u Ciebie Anitko. Och gdyby tylko zdrowie pozwoliło to wpadłabym z wizytą. Muszę zadowolić się wirtualną herbatką. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo zdrówka Ci życzę, ale jak tylko zdrowie Ci na to pozwoli to zapraszam w okolice Poznania na prawdziwą kawkę:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-)

      Usuń
  2. Wspaniale :) u mnie pod blokiem tez tak pieknie czerwieni sie jarzębina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta jarzębina jest od mojej sąsiadki:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-)

      Usuń
  3. Wspaniała dekoracja, gościnnie i tak ciepło u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny jarzębinowy bukiet:))))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:-)) Cieszę się, że się podoba:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-)

      Usuń
  5. To nie smak herbatki jest ważny, tylko z kim się ją pije, no i może w czym? Wprosiłam się w ten śliczny nastrój jarzębinowy.
    Pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację...najważniejsze to z kim pijemy herbatkę:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  6. Lubię takie zdjęcia a jesienna jarzębina zawsze mnie zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesień jest piękna, a jarzębina ma swój nieodparty urok:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-)

      Usuń
  7. Dzisiaj wypatrzyłam jarzębinę to może też ozdobię nią dom :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest zawsze dobry pomysł:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...