sobota, 26 września 2020

Jesienne dynie:-)



Mam ogromną słabość do dyniowych dekoracji
i pomimo, że normalnie nie przepadam za pomarańczowym
to przychodzi taki czas w roku gdzie ten kolor jest u mnie mile widziany.
Uwielbiam kompozycje dekoracyjne z dyni i to nie tylko z tych białych, 
małych baby boo, ale również i z tradycyjnych pomarańczowych 
bo one świetnie razem wyglądają.
A jak się do tego doda jeszcze dynie wiklinowe i troszkę jesiennych liści 
to mamy gotowy przepis na piękną jesienną aranżację:-)
A Wy dekorujecie dom dyniami czy wolicie bardziej subtelne dekoracje?


I absolutely love pumpkin decorations
and although I'm not normally a big fan of an orange colour
there comes this time a year when it's welcome at my home:-)
I'm really into autumn arrangements with pumpkins 
and I use not only white baby boos but also original, 
orange pumpkins and I think that they really get on well together.
And when you add some wicker pumpkins and some colourful leaves
then we have a recipe for a fantastic, fall decor:-)
And what about you?
Do you use pumpkins for your home decorations?














Dobrego weekendu Wam życzę i dziękuję za odwiedziny:-))

Have a good weekend and thank you for stopping by:-))

12 komentarzy:

  1. Nie przepadam za dyniami, choć Twoje dekoracje Anitko są śliczne. Swego czasu robiłam dekoracje z dyń ozdobnych z własnego ogródka, w tym roku nie mamy. Podobają mi się u Ciebie białe dynie i ta ciemna (taki jakiś morski kolor - przynajmniej tak widać na moim ekranie). Pozdrawiam serdecznie i życzę udanego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że moje dekoracje Ci się podobają:-)) A ta "morska" dynia jest tak naprawdę sztuczna:-)) A wszyscy myślą, że jest naturalna i pytają mi się co to za rodzaj dyni:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)

      Usuń
  2. Lubię u kogoś podziwiać takie dekoracje. U nas jest to obecnie wykluczone, bo małe dziecko plus 4 koty, to zbyt duże wyzwanie, żeby mieć takie rzeczy.
    My dynię jemy 😁
    Spokojnego weekendu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To u mnie jest odwrotnie:-))) Bo ja dynie tylko toleruję w dekoracjach i nie przepadam za daniami z dyni. Próbowałam kiedyś robić, ale to nie dla mnie:-(
      Pozdrawiam serdecznie:-)

      Usuń
  3. Też lubię dekoracje z dyniami. Nawet zrobiłam jedną sama z betonu :-). Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow, jestem pod wrażeniem. Ja kiedyś próbowałam coś tam z betonu robić, ale to zbyt brudna robota jak dla mnie:-((
      Pozdrawiam serdecznie:-)

      Usuń
  4. Piękna jesienna dekoracja:))też ustawiam dynie to tu to tam:))))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie da się ukryć, że dynie dodają uroku jesieni:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-)

      Usuń
  5. Dekoracja w postaci dyń przepięknie się prezentuje :D
    Super zdjęcia! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, ciesze się, że się podoba:-)
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  6. Bardzo lubię dynie w dekoracjach, Twoja jest urocza. Wyhodowałam w tym roku kilka dyniek miniaturowych, więc wkrotce zrobię z nich dekorację.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam dynie, są wdzięczną jesienną dekoracją... Twoje są piękne, różnorodne, te wiklinowe są świetne. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...