niedziela, 2 grudnia 2018

Pierwsza niedziela adwentu


Dziś już pierwsza niedziela adwentu:-)
Odpalimy pierwszą świecę i z niecierpliwością będziemy czekać do świąt.
Zgodnie z taką moją małą blogową tradycją w każdą niedzielę adwentu 
pokażę Wam inny świecznik adwentowy. 
Jakoś nigdy nie mogę ograniczyć się tylko i wyłącznie do jednego:-)
Cóż, tak się objawia syndrom niespokojnych rąk:-)
Dzisiejszy świecznik powstał z puszek po herbatce adwentowej, 
którą kupiłam w zeszłym roku (była pyszna), a w tym roku postanowiłam
wykorzystać puszki w trochę niekonwencjonalny sposób,
jestem ciekawa czy Wam się spodoba?
Gdyby ktoś szukał inspiracji to TU, TU, TU, TU i TU znajdziecie 
moje zeszłoroczne propozycje:-)


It's already the first Advent Sunday today.
We're lighting the first candle and we are waiting till Christmas.
According to my blog tradition, I will show you one advent candlestick every week:-)
I can never stick just to one, too many ideas in my head:-)
Today's decoration is kind of recycling one:-)
 Last year I bought advent tea (which was really delicious)
and this year I used the tins to create advent candlesticks. I wonder if you like them?
If you are still looking for some inspiration then have a look
HERE, HERE, HEREHERE and HERE to see my last year's propositions:-)














Cudownego czasu wyczekiwania Wam życzę:-)))

Have a great time waiting for Christmas:-)))

4 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...