piątek, 21 grudnia 2018

Tradycyjny piernik z powidłami:-)


Nie wyobrażam sobie świąt bez tradycyjnego piernika z powidłam:-)
Jest to stanowczo mój numer 1 na swięta:-)
Ten najlepszy pamiętam z dzieciństwa. Robiła go moja babcia na bardzo dużej blaszce, 
niestety jej przepis gdzieś zaginął więc od kilku lat wspomagam się TYM przepisem.
Nie jest to samo co ten babciny, ale jest równie pyszny więc Wam go polecam:-)
A Wy? Jakie świąteczne ciacho lubicie najbardziej?


I can't imagine Christmas without a traditional gingerbread with plum stew.
This is my number 1 Christmas cake:-)
The best one I remember from my childhood. My grandma used to make it.
Unfortunately, her recipe was lost and so now I use THIS one.
It's not the same, but it's also delicious and I do recommend it to you:-)
And what about you? What's your favourite Christmas cake?














Kto ma ochotę zapraszam na herbatkę:-))


Join me for some tea if you want:-)




Dobrego dnia Kochani i przyjemnych przygotowań Wam życzę:-))

Have a good day and nice Christmas preperations:-))

4 komentarze:

  1. A babcia nie robiła czasem staropolskiego piernika? On ma wszystkie pod sobą:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że to nie był staropolski bo ten jest naszpikowany bakaliami, a ten babciny miał tylko powidła😉
      Pozdrawiam świątecznie💚🎄💚

      Usuń
  2. Pierniczków nie będzie u mnie ale będzie piernik :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piernik uwielbiam i bez niego nie ma dla mnie świąt😋
      Pozdrawiam😃

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...