czwartek, 20 grudnia 2018

Biały kredens w świątecznej szacie:-)


Lubicie ubierać dom na święta?
Ja uwielbiam i staram się by w każdym jego zakątku pojawiły się
jakieś świateczne akcenty. Dzisiaj pokażę Wam jak przystroiłam mój biały kredens.
 Jak zwykle u mnie, dekoracje są proste,
użyłam kilka bombek i ułożyłam je na tacach lub w doniczkach:-)
Jak dla mnie to jest najlepsza dekoracja.


Do you like decorating your houses for Christmas?
I love it and I do my best to have Christmas decors in every corner.
Today, I will show you how I decorated my white cupboard.
As usual this decoration is simple,
I just used some boubles and put them on the trays or pots:-)
For me these are the easiest and the best decorations.










Miłych przygotowań Wam życzę:-)

Enjoy your Christmas preparations:-)

4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Na mnie też swój czar rzuciły🦌🦌🦌🦌
      Pozdrawiam świątecznie💚🎄💚

      Usuń
  2. Piękne dekoracje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo💚🎄💚
      Pozdrawiam świątecznie💚🎄💚

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...