niedziela, 9 grudnia 2018

Druga niedziela adwentu


Dziś druga niedziela adwentu, zapłonie druga swieca,
a ja zgodnie z zapowiedzią
mam dla Was kolejną propozycję świecznika adwentowego.
Do jego wykonania wykorzystałam blachę do babki i dużo zielonych gałązek.
Wprawne oko wśród zielonych dekoracji dojrzy brukselkę,
która jak widać nie tylko nadaje się do jedzenia, ale również do dekoracji:-)
Na to wszystko rzuciłam kilka żołędzi, orzechów, żurawiny oraz laskę cynamonu
i to w zasadzie cała robota. Prosta i tania dekoracja gotowa.
Jestem ciekawa jak Wam się spodoba?


Today is the second Advent Sunday, we will light the second candle
and here I am with the second Advent Candleholder.
To make this decoration I used a metal cake tin and a lot of green leaves.
If you look carefully, you will see that I aslo added some Brussels sprout.
It is not only good for eating, it's also great for making natural decorations.
Then I put some acorns, nuts, cranberries and a cinnamon stick
and that's it. It's a very easy and cheap decoration.
I wonder if you like it?












Cudownej niedzieli Wam życzę:-))

Have a great Sunday:-))

14 komentarzy:

  1. Bardzo pomysłowy świecznik adwentowy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaskoczyłaś mnie tą brukselką, super ją wkomponowałaś.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tylko Ciebie😉😉😉 ale to jest naprawdę wdzięczne warzywko do dekoracji😉👍🏻😉👍🏻

      Usuń
  3. Wykorzystanie brukselki jest bardzo nowatorskie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny stroik! Pozdrawiam Cię Anitko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Iza i pozdrawiam Ciebie i chłopaków🤗🤗🤗🤗

      Usuń
  5. Piękny stroik! Teraz mogę powiedzieć, że poczułem klimat świąt i chyba czas udekorować własne mieszkanie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne naturalne dekoracje :0
    Brukselka świetnie wygląda.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo libi takie minimalistyczne ozdoby. Urocze.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też czasami lubię takie skromniejsze ozdoby😉
      Pozdrawiam💚🎄💚

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...