wtorek, 18 grudnia 2018

Piernikowe wianki i nie tylko:-)


Poniosło mnie w tym roku z piernikami:-)
Jak zaczęłam pierniczyć tak nie mogę skończyć,
ale to wszystko dlatego, że pierniczki znikają w oka mgnieniu:-)
W przyszłym roku zacznę pierniczyć nieco później
może wtedy wytrwają do świąt:-)
Przepis na pierniki podawałam Wam TUTAJ.
Jeśli chodzi o lukier to ubijam białko dodaję około szklankę cukru pudru
i odrobinę soku z cytryny. Kolory to barwniki spożywcze,
wiem powinnam bardziej iść w kierunku soku z buraka lub szpinaku,
ale przecież nie zawsze mam je pod ręką gotowe do użycia:-(
Tym razem połączyłam ludziki i gwiazdy by zrobić wieńce piernikowe.
Jak Wam się podobają?


I got carried away with baking gingerbread cookies this year
and I can't stop. It's all because they disappear so fast:-)
Next year I will start baking a bit later maybe they will last till Christmas.
The recipe for those cookies you can find HERE.
As for the icing to make it I whip the egg white, add a glass of icing sugar
and some lemon juice. To colour it I use food colouring.
I know I should go for beetroot or spinach juice 
but you don't always have it on hand ready to use.
I joined some gingerbread men and stars to make gingerbread wreaths.
Do you like it?








































A jak Wasze przygotowania?

How are your preparations?

6 komentarzy:

  1. Świetnie i smakowicie wyglądają te wieńce :) Chyba sama zrobię podobny i skorzystam z Twojego przepisu :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo🎄💚🎄 przepis polecam bo jest świetny👍🏻
      Pozdrawiam świątecznie😃

      Usuń
  2. Uwielbiam pierniki, pieczemy je w ilościach hurtowych :) Mamy zasade, że nie jemy(oficjalnie) do świąt ;). Twoje pierniczki są sliczne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie zasada nie jemy do świąt niestety nie działa więc podziwiam za wytrwałość👍🏻
      Pozdrawiam świątecznie🎄

      Usuń
  3. Super pierniki Anitko, nie dziwię się, że tak szybko znikają.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo💚🎄💚
      Pozdrawiam świątecznie💚🎄💚

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...