środa, 5 grudnia 2018

Stary kredens w świątecznej szacie:-)



Mój stary kredens zmienia się niemal jak kameleon w zależoności od pory roku:-)
Tym razem dostał czerwone wdzianko:-)
Choć normalnie za tym kolorem nie przepadam, zimą mam do niego słabość
i nie wyobrażam sobie świąt bez czerwonych dodatków.
A Wy lubicie czerwony kolor na święta?


My old cupboard is changing its colors like a chameleon depending on the season:-)
Now it's all covered with red:-) Although I'm not that much into red
during winter time I like having red decorations at home
and I can't imagine Christmas without just a little touch of red:-)
What about you? Do you like red for Christmas?




















I tegoroczny kalendarz adwentowy, który zrobiłam dla męża jest również czerwony:-)
W tym roku poszłam nieco na łatwiznę i wykorzystałam gotowca od Maileg.
Uwielbiam te czerwone skrzaty:-) 
W czasie świąt chyba w każdym z nas budzi się dziecko:-)


Here is our advent calendar that I made for my hubby, and it's also red:-)
I went an easy path this year because I used a ready made calendar by Maileg.
I love Maileg Pixies and I just couldn't resist buing this one 
although I'm not a child any more. But don't you think that during the Christmas time 
everyone is like a child?


Pięknego dnia Wam życzę:-))

Have a good day:-))

7 komentarzy:

  1. Kredens skrywa same cuda :) Piękne dekoracje. W tym roku mam zamiar wprowadzić czerwony kolor w kilku wnętrzach (zobaczymy co z tego wyjdzie;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten kredens to dzieło sztuki! Pięknie to wszystko wygląda! (zbieram szczękę z podłogi) :O

    OdpowiedzUsuń
  3. Kredens na bogato.:) Kalendarz adwentowy też wygląda super.:) Lubię czerwony kolor (nie tylko w dekoracjach świątecznych). W ty roku na razie zastanawiam się nad kolorem dekoracji. Pozdrawiam Anito.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny :)
    Nie wiadomoo na czym oko zawiesić.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak u Ciebie pięknie i świątecznie! <3
    Ja też za czerwonym średnio przepadam, ale na Święta pasuje idealnie... :>

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna ta szata.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...