środa, 6 czerwca 2018

Szparagi zapiekane z boczkiem i Borys:-)


Sezon na szparagi w pełni dlatego trzeba go wykorzystać 
bo potem cały rok będziemy za nimi tęsknić.
Jakie lubicie szparagi bardziej? Białe czy zielone?
Ja lubię i te i te:-) Ale do zdjęć wolę jak mi pozują zielone szparagi:-)
Szparagi podawać można na różne sposoby:-)
Ja jednak najbardziej lubię szparagi zawinięte boczkiem 
i zapieczone z odrobiną sera w piekarniku:-)
Jak dla mnie to czysta poezja:-)


Asparagus season is here and we should use it
because we are going to miss it for the whole year.
What asparagus do you like: white or green?
I think that I like both equally, but I prefer green asparagus for taking pictures:-)
You can serve asparagus in many different ways.
However, I like the simpliest way
that's why I usually serve them roasted with bacon and some cheese.
The simpliest way is just the best:-)
















Borysek do wielkich fanów szparagów się nie zalicza,
jednak zawsze jest przy mnie gdy robię fotki.
Tym razem załapał się na dłuższą sesję bo nawet chciało mu się pozować:-)


Our lovely Boris isn't a big fan of asparagus,
but he is always by my side when I'm having a photo session.
This time even he was in the mood for some pictures,
although, in general, he doesn't like posing:-)












Pozdrawiamy Was serdecznie i dziękujemy za odwiedziny:-)

Greetings to all of you and thank you for stopping by:-)

5 komentarzy:

  1. Wyglądają bardzo apetycznie. Polecane ostatnio przez Ciebie zielone szparagi z jajkiem na pewno wypróbuję. Dzięki za podpowiedź.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te szparagi z jajkiem to patent, który dostałam od mojej koleżanki:-))) Fajnie to smakuje więc polecam:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-))))

      Usuń
  2. Możemy sobie podać z Borysem łapkę, ja też nie przepadam za szparagami, a może tylko nie trafiłam na odpowiedni przepis. Fakt, że rzadko goszczą u mnie na stole. Pozdrawiam serdecznie i przesyłam głaski dla dzisiejszej gwiazdy - Boryska.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli mam być szczera to mi wystarczy raz, góra dwa razy w roku zjeść szparagi. Lubię je, ale nie żeby za nimi przepadać:-)))
      Pozdrawiam serdecznie i dziękuję w imieniu Boryska:-))))

      Usuń
  3. Pychotka :)
    Trzeba korzystać ze szparagów póki są.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...