czwartek, 14 czerwca 2018

Domowe lody:-)


Uff jak gorąco:-)
A wiadomo, na upały najlepsze są lody, a najzdrowsze są te domowej roboty:-)
Przynajmniej wiesz co jesz:-)
Dlatego pokusiłam się ostatnio o zrobienie własnych lodów.
Zawsze myślałam, że jest to niezwykle trudne i potrzeba specjalistycznego sprzętu, 
a okazało się to całkiem proste i możliwe do wykonania 
nawet bez posiadania specjalnej lodowej maszynki:-)
Tak mi się to spodobało, że zrobiłam lody miętowe z kawałkami czekolady dla siebie 
i lody waniliowe dla mojego męża:-)
Spróbujcie koniecznie bo to jest pyszne:-)
A jakie są Wasze sposoby na ochłodę?


It's so hot:-)
The best way to cool down is to eat ice cream:-)
The best are of course those homemade ice creams because you know what you eat.
However, I always thought that it is extremely difficut to prepare ice cream at home
and I was really surprised because it turned out to be quite easy to make
and you don't need any special equipment:-)
I liked it so much that I prepared Mint Chocolate Chip Ice Cream for me 
and Vanilla Ice Cream for my hubby:-)
Try to make your own ice cream:-)
And how do you cope with these hot temperatures?






Mam nadzieję, że narobiłam Wam smaczka:-)))

Do you feel like having an ice cream:-)))

7 komentarzy:

  1. Pysznie wyglądają te lody. Też muszę spróbować takie zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj koniecznie bo to wcale nie jest takie trudne:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  2. Nic tylko robić domowe lody:-))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Tych domowych lodów nic nie zastąpi .A jaka satysfakcja :-). Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko domowe jest lepsze - a lody mmm mm extra.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...