sobota, 16 czerwca 2018

Peony Love:-)


Moje piwonie już niestety zdążyły przekwitnąć, ale zostały mi po nich zdjęcia:-)
Bardzo lubię te kwiaty i żałuję, że tak krótko możemy się nimi cieszyć.
Piwonie zawsze pięknie się prezentują z porcelaną Green Gate.
A tak na marginesie, widziałyście już nowy katalog GG?
Która kolekcja skradła Wasze serca?
Ja już niby sobie obiecałam, że choćby nie wiem co to nic nowego nie kupię,
ale jak znam siebie to znowu nie będę mogła się oprzeć:-(
Mnie bardzo przypadło do gustu połączenie czerwieni z granatem 
tak więc moje MUST HAVE to kolekcje Helena i Hailey.
Urocza jest też Flora Vintage.
Za to nie przemawiają do mnie kolekcje ciemne takie jak np. Josephine i Jolie.
A co Wam się podoba najbardziej?


Unfortunately, my peonies have already finished blossoming,
but luckily I have got some pictures:-)
I love peonies and I wish they blossomed more often.
Peonies always look great with Green Gate tableware.
By the way, have you already seen a new GG catalogue?
Which collection do you like the best?
I promised myself not to buy any new mugs and plates,
but I'm afraid I won't be able to resist:-(
I'm interested in this mix of dark blue and red
so I will probably go for Helena and Hailey collections.
Yes, they will be my MUST HAVE collections:-)
I also kind of like Flora Vintage.
However, I'm not into their dark collections for example Josephine and Jolie.
What about you?




















Dobrego popołudnia Kochani:-)

Have a good afternoon:-)

5 komentarzy:

  1. Jasnoszary kolor jak najbardziej na tak, szczególnie z motywem kwiatowym, połączyłabym go z brudnym różem. Udanego weekendu! Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szary jak dla mnie jest uniwersalnym kolorem i pięknie wygląda w połączeniu z większością kolorów, ale szary z różowym to prawie klasyka:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  2. Uwielbiam pionie. Zawsze czaje kiedy będą i jadę do mamy je zrywać. 😁 Ale świetny komplet z piękną zastawą.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zobaczyłam piwonie i od razu poczułam ich piękny zapach. Śliczne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...