czwartek, 23 czerwca 2016

Kosze, koszyczki:-)

Lubicie wiklinowe kosze?



Ja je uwielbiam i ciągle znoszę do domu coraz to nowe okazy.
Te które Wam dzisiaj pokażę to moje ostatnie nabytki:-)
Pochodzą z Ib Laursen, są dostępne w dwóch wielkościach, mniejszy i większy
i bardzo fajnie sprawdzają się w kuchni.
Można je wykorzystać do serwowania chleba, pieczywa, ciasteczek,
owoców, warzyw, herbatek, ziół...dosłownie wszystkiego.
Jak wiadomo takich koszy i koszyczków nigdy w kuchni nie za wiele:-)


Do you like wicker baskets?
I love them and when I find a new one which I like I always buy it.
Today, I will show you my two new ones:-)
They come from the Ib Laursen collection; they are avaliable in two sizes.
I think they are perfect addition to every kitchen.
You can use them for different purposes like serving bread, cakes, fruit, 
vegetables, herbs or whatever you want.
There's never enough of such handy baskets in every kitchen:-)






Miłego dnia:-)

Have a good day:-)

12 komentarzy:

  1. Uwielbiam koszyczki wszelakie :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  3. Kosze wiklinowe uwielbiam. Są naturalne, świetnie pasują do wielu wnętrz i są wielofunkcyjne. Tak jak u Ciebie, albo jako osłonki na kwiaty :)
    Serdeczne weekendowe pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja w ogóle uwielbiam wiklinę i mam jej całkiem sporo w domu i na tarasie :)))
    Koszyczki cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię koszyki wiklinowe. Twoje są śliczne. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam kosze i tace ,to taki mój mały bzik :) buziole i pozdrówka :) Lidka

    OdpowiedzUsuń
  7. Koszyczki są urocze,ja też znoszę jak szalona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię!!! Mam i kosze i koszyki i tace.
    Wspaniałego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też znoszę kosze do domu za każdym razem, gdy mam ku temu okazję :-) Bardzo podobają mi się w takim kolorze jak Twój.
    Miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam kosze, koszyki i wszelakie inne wiklinowe wytwory:) mam ich sporą kolekcję:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mojej siostry teściowa wyplatała kiedyś koszyki, lubiłam ja w tym procesie obserwować. Od tamtej pory lubię wiklinę, najbardziej mokrą kiedy wypuszcza swój zapach. Przywołuje wspomnienia tamtych dni.

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam,ale nie mam już na nie miejsca😊

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...