piątek, 1 kwietnia 2016

Pastelove wazony z Kik'a

Lubicie Kik'a?



Ja uwielbiam i powoli się chyba od tego sklepu uzależniam.
Dobrze, że mam dość daleko do niego i nie mogę być tam częstym gościem 
bo groziłoby mi bankructwo.
Wiosenna kolekcja wymiata. Piękne pastelowe kolory i przystępne ceny
to wszystko sprawiło, że nie mogłam się oprzeć ich urokowi
i przytachałam troszkę tego dobrodziejstwa do domu.
Wazony, bieżniki i drewniana taca - wszystko pochodzi z Kik'a:-)


I must admit that I'm addicted to Kik.
I love this shop.
I don't have a Kik in my neighborhood and it's good 
because if I had I could go bankrupt:-)
Their spring collection is fantastic. Beautiful pastel colors and great prices 
it all made me buy some new stuff:-)
These great pastel vases, table runners and a wooden tray-
it all comes from Kik:-)










Miłego weekendu:-)

Have a good weekend:-)

27 komentarzy:

  1. :) Jak tylko mam okazję to wchodzę do kika ,pepco ,jyska ,znajdują się jeden przy drugim to wiesz?:))))))) czasem do się upolować fajne cudeńka :) z jyska ostatnio przytargałam koronę-lampion i do tego w promocji :)
    buziole Anitko :* Lidka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie niestety nie są obok siebie. Każdy jest w innej części miasta lub innym centrum handlowym:-( W Jysk'u dość dawno nie byłam...chyba trzeba to naprawić:-)

      Usuń
    2. Anitko to lampion,o którym pisałam
      http://jysk.pl/ogrod/swiece-i-latarnie/latarnia-fink-szklo-metal-mix

      Usuń
    3. Dzięki za namiar. Śliczny jest:-) Jednak dawno w Jysku nie byłam bo takich cudeniek tam nie widziałam:-)
      Pozdrawiam:-)

      Usuń
  2. Śliczne wazoniki. Bardzo wiosenne.
    Dawno nie byłam w tym sklepie. Muszę tam zajrzeć:)
    cudnego, słonecznego weekendu kochana:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zajrzyj koniecznie, ale bądź przygotowana na duże straty finansowe:-)
      Pozdrawiam:-)

      Usuń
  3. Pepco i Kik to moje ulubione "wnętrzarskie" sklepy.
    niedługo przez nie zbankrutuje :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje też i również grozi mi bankructwo:-)
      Pozdrawiam:-)

      Usuń
  4. Dzisiaj wybieram się do kika bo skusiłaś mnie tymi wazonami i bieźnikami.Śliczności.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biegnij tam koniecznie i pochwal się swoimi łupami:-)
      Pozdrawiam:-)

      Usuń
  5. Wazony są śliczne .Nie ma u mnie takiego sklepu.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może i dobrze dla Twojego portfela:-)
      Pozdrawiam serdecznie:-)

      Usuń
  6. Piękne wazony! U mnie niestety też nie ma Kika. Zostaje mi zatem tylko Pepco, Jysk i czasami Lidl i Netto ze swoimi wnętrzarskimi dodatkami :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Zastanawiałam się nad tacą, ale zgarnęłam kilka innych rzeczy, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne wazoniki, nie dziwę się że się na nie skusiłaś:) Na szczęście w pobliżu mnie nie ma takiego sklepu:)
    Pozdrawiam ciepło i serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pewnie :) Ostatnio kupiłam plastikowe buteleczki z miętową nakrętką. Przypominają szklane, ale są bezpieczniejsze. Na wycieczkę rowerową czy grzybobranie jak znalazł;) Zastawiałam się nad tą tacą i nad poszewkami na poduszkę w biało-niebieskie pasy:) Mają też piękne ściereczki i bieżniki z motywem lawendy. Zakochać się można :)
    Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne wazony, choć żonkili nie lubię za bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne!!!Nie piszcie dziewczyny o tych cudeńkach, bo ja już nie mam miejsca na kolejne dekoracje, a już obmyślam plan jak dotrzeć do tego Kika :-D

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne :) U mnie też jeszcze królują żonkile.
    Pozdrawiam serdecznie i wiosennie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne kropelki :) mam podobny wazonik po babci, w kolorze szaroglinianym, bardzo go lubię :)
    Pozdrawiam wiosennie - Ala

    OdpowiedzUsuń
  14. A mnie się udało kupić ten miętowy bieżnik w promocji, do tego kupiłam jeszcze kwadratowy też w kropeczki:) o tak można zostawić dużo pieniedzy ale uczę się odmawiać sobie:) no bo przecież nie wszystko muszę mieć:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam tego sklepu, ale kolorki są bardzo zachęcające i takie wiosenne.:)

    OdpowiedzUsuń
  16. A ja również nie znam tego sklepu, mam w pobliżu tylko pepco. Może to i dobrze, bo jak tam są takie piękności to poszłabym z torbami, a i miejsca w domu już na takie cukierasy brak.
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Również lubię Kik. Niestety, albo stety nie mam do niego blisko. Ale jak już tam wpadnę to rzadko wychodzę z pustymi rękoma.
    Drewniana taca wpadła mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  18. dobrze,że ich sklepy mają takie trudne lokalizacje. tyle pięknych rzeczy widzę od nich na blogach i ig.
    świetny zakup.

    OdpowiedzUsuń
  19. If you need an economical and classic bathroom update, tub conversion, bathroom remodel or shower remodel call Bathroom remodeling Austin

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...