niedziela, 3 kwietnia 2016

Kocham piwonie

Czas na wiosenne porządki ... również na blogu:-)
Przeglądając ostatnio moje robocze posty, a mam ich około 60!!!
doszłam do wniosku, że czas najwyższy by i te posty doczekały się swoich pięciu minut.



A ponieważ choroba sprawiła, że mam wiele zaległości do nadrobienia
i nie bardzo mam teraz czas by zrobić jakieś fajne wiosenne sesje
tak więc skorzystam z roboczych wersji dawnych postów:-)
Mam nadzieję, że przypadną Wam do gustu:-)

Jak otworzyłam tego posta tak od razu zatęskniłam za latem:-)
A Wy?


It's time for some spring tiding ... also on my blog:-)
Going through my draft versions of the posts (I've got 60 of them)
I found some which are worth showing you:-)
My illness made me waste a lot of time
and now I have to make up with my studies 
so I don't have much time for new photo sessions
that's why I decided to use some of my old drafts:-)
I hope you'll like them:-)

When I open this post I long for summer:-)
And what about you?






Miłej niedzieli:-)

Have a good Sunday:-)

41 komentarzy:

  1. Oh ja też :)) W moim ogrodzie w dziecinstwie rosło dużoooo piwonii!
    Miłej niedzielki Kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w swoim ogrodzie posadziłam kilka krzaczków. Na razie tylko jeden daje tak piękne kwiaty:-) Mam nadzieję, że reszta wkrótce też zacznie tak pięknie kwitnąć:-)
      Pozdrawiam:-)

      Usuń
  2. Zapach z dziecinstwa. ..zawsze dostawaliśmy piwonie od starszej pani na zakończenie roku dla naszej wychowawczyni;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudowne wspomnienie:-) Szkoda, że teraz dzieci nie przynoszą nauczycielom kwiatków zerwanych z własnych ogródków:-(

      Usuń
  3. Przeczytałam tytuł i się zdziwiłam, ze już kwitną ;) Niespodziankę mi sprawiłaś, uwielbiam piwonie ich płatki, kolory i zapach!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nietstey jeszcze nie kwitną...za to kwitną moje porządki na blogu:-)
      Pozdrawiam:-)

      Usuń
  4. Też je bardzo uwielbiam:)
    uściski wiosenne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mamy kolejną wspólną cechę:-)
      Pozdrawiam serdecznie:-)

      Usuń
  5. Piękne piwonie...już czuję ich zapach :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Na jesieni posadziłam nową piwonię w ogrodzie. Może z tą będę miała więcej szczęścia, bo poprzedniczka coś kulała z kwitnieniem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki by zakwitła:-) Też z niecierpliwością będę wyczekiwała czy moje piwonie w tym roku obrodzą czy nie:-)
      Pozdrawiam serdecznie:-)

      Usuń
  7. Piwonie są piekne.Widziałam bukiet śluby z tych kwiatow
    był uroczy.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak sobie przeglądałam zdjęcia w tym poście tak sobie pomyślałam, że ślubny bukiet byłby z nich cudowny:-) Muszę koniecznie podpowiedzieć to Kasi z kasmatka.pl bo ona
      w czerwcu ślubuje:-)
      Pozdrawiam:-)

      Usuń
  8. O tak, piwonie, jaskry i hortensje to moje ulubione kwiaty. Pięknie i intensywnie pachną. Już się nie mogę ich doczekać :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też czekam na nie z niecierpliwością:-)
      Pozdrawiam:-)

      Usuń
  9. Uwielbiam zapach piwonii!!!! Te kwiaty kojarzą mi się z dzieciństwem i ogrodem mojej prababci :) I z procesją na Boże Ciało-bo to były główne kwiaty i płatki sypane przez dzieci ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piwonie to nie tylko piękne kwiaty, ale również piękne wspomnienia, które z nimi nam się kojarzą:-) Ogród Twojej prababci musiał być cudowny:-)
      Pozdrawiam serdecznie:-)

      Usuń
  10. Oj, ja też je uwielbiam. Piękne kwiaty i jak pięknie pachną. Każdego roku jest ich u mnie pełno :) Jeszcze trochę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś w tym roku jestem bardzo niecierpliwa...i chciałabym je już zrywać i wstawiać do wazonów:-)
      Pozdrawiam:-)

      Usuń
  11. Ukochane kwiaty mojej babci, szkoda że nie ma jej już z nam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi:-) Ale dzięki tym kwiatom cudne wspomnienia wracają:-)
      Pozdrawiam:-)

      Usuń
  12. Również chcę dołączyć do grona wielbicieli tych kwiatów. Mam w ogrodzie kilka krzaczków. Szkoda tylko, że nie kwitną przez cały sezon.
    Pozdrawiam wiosennie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z przyjemnością witamy w gronie wielbicielek piwonii:-) Chciałabym aby kwitły cały rok, ale może wtedy by się nam znudziły?
      Pozdrawiam cieplutko:-)

      Usuń
  13. Tak piwonie to urocze kwiaty. Już niedługo będą gościć na stołach, nie tylko na fotografiach. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogę się tego momentu doczekać:-)
      Pozdrawiam:-)

      Usuń
  14. Też kocham! mam czerwoną, dostałam od mojej teściowej, jej już z nami nie ma a piwonia pięknie co roku kwitnie, teraz dokupię więcej kolorów bo zrobiłam dla nich miejsce w ogrodzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też muszę poszukać miejsca na nowe kolory:-) Chciałabym jeszcze posadzić czerwoną, białą i bladoróżową:-)

      Usuń
  15. Oj ja także jestem ich wielbicielka, szczególnie w jasnym różu:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To witaj w klubie...jak widać jest nas więcej:-)

      Usuń
  16. Uwielbiam ....szczególnie te jaśniutkie :)))i ten zapach...Buziol Anitko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Białe, albo blado różowe są cudne:-)
      Pozdrawiam serdecznie:-)

      Usuń
  17. U mnie dziś prawdziwie letnia pogoda :) Oby tak już zostało.
    Piwonie bardzo lubię. Czekam aż zakwitną na moim ogródku.
    Pozdrawiam słonecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też dzisiaj było pięknie, zrobiłam obchód ogrodu i widziałam, że stary krzak piwonii zaczął wypuszczać nowe pędy, tak więc nie mogę się doczekać aż zakwitną...ale nowe, młode ani drgnęły:-(
      Pozdrawiam serdecznie:-)

      Usuń
  18. Oj marzę o takim ogrodzie pełnym piwonii, róż i hortensji, raj!Piękne kadry :-)Pozdrawiam słonecznie i życzę wspaniałego tygodnia :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki ogród też mi się marzy - jednak wymaga on bardzo dużo czasu i pielęgnacji - na dzisiaj brakuje mi czasu by móc sobie taki ogród założyć:-(
      Pozdrawiam:-)

      Usuń
  19. Uwielbiam za zapach , chciała bym mieć kiedyś w ogrodzie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie życzę Ci tego by Twój ogród był pełen piwonii i innych wonnych kwiatów:-)
      Pozdrawiam:-)

      Usuń
  20. Piwonie są cudowne, miałam w swoim bukiecie ślubnym, więc do tego budzą wspomnienia :)))))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...