wtorek, 4 marca 2014

Zegary i ja

Mówią, że szczęśliwi czasu nie liczą … 
ja pomimo że, jestem szczęśliwa 
mam ogromną słabość do tych tykających cudeniek 
i choć w moim domu brakuje już 
wolnych ścian na kolejne zdobycze 
to jednak nie mogę się oprzeć 
jak zobaczę jakiś ładny okaz w sklepie.


Ten piękny okaz to replika szwedzkiej Mory,
polowałam na niego cały rok...
moja cierpliwość została wtedy poddana wielkiej próbie.




A ten piękny zegar stylizowany na wagę pochodzi z Belldeco


Ten również pochodzi z Belldeco 




A ten to replika starych dworcowych zegarów.
Jeden z pierwszych w mojej kolekcji.




A to jeden z ostatnich nabytków
firmy Green Gate.



Tego dostałam w prezencie :-)



 A tego upolowałam w Internecie



Made by Belldeco, to taka mini Mora :-)



2 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...