poniedziałek, 24 marca 2014

Liebster Blog Award

ZASADY LIEBSTER BLOG AWARD



„Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”

Zostałam nominowana przez Anię z  anzulkahome.blogspot.com
Dziękuję:-)


A oto pytania, które dostałam i odpowiedzi na nie:

1.Dlaczego zdecydowałaś/-eś się pisać bloga?
Serfując po internecie byłam oczarowana blogami, które odwiedzałam i kreatywnością oraz pomysłowością innych blog-erek i zapragnęłam sama stworzyć własnego bloga. Bardzo długo nad tym się zastanawiałam i powiem szczerze, że bałam się spróbować, ale w końcu się przemogłam i nie żałuję. Bardzo mnie to wciąga i cieszę się, że mogę podzielić się tym co robię z innymi osobami nie tylko z Polski.
2. Mam słabość do...
słodyczy :-(
3. Kawa czy herbata?
Zdecydowanie herbata, nie pijam kawy ponieważ jej nie lubię, ale co jest dziwne to uwielbiam zapach świeżo zmielonej kawy i wszelkie słodycze o smaku kawowym:-)
4. Morze czy góry?
Zdecydowanie wybieram morza szum...
5. Co uważasz za swoją największą wadę?
Jestem bardzo pamiętliwa...i nie umiem wybaczać raz doznanych krzywd.
6. Mój ulubiony film to... 
Ulubionych filmów mam dużo i ciężko wybrać jeden. Uwielbiam wszelkiego typu filmy lekkie i przyjemne typu komedie romantyczne i nienawidzę horrorów i filmów akcji gdzie tylko krew się leje. Wiem, że komedie romantyczne są bardzo banalne i przewidywalne, ale w wolnym czasie wolę oglądać coś optymistycznego niż masakrę na ekranie.
"Meet Joe Black" Uwielbiam Brada Pitta w tym filmie i tekst o "tax and death"
"Mój chłopak się żeni"
"Notting Hill" uwielbiam wszelkie filmy z Hugh Grantem:-)
"To właśnie miłość" uwielbiam Alana Rickmana
itp itd...
7. Jakie jest Twoje najpiękniejsze wspomnienie z dzieciństwa?
Święta w rodzinnym domu.
8. Czy wierzysz w przeznaczenie?
Tak
9. Wakacje aktywnie czy na leżaku?
Aktywne, nie znoszę leżenia plackiem i opalania się. 
10. Co chciałabyś/-byś w sobie zmienić?
Czasami chciałabym być bardziej asertywna, ale niestety nie jestem.
11. Jazda na rowerze czy bieganie?
Stanowczo jazda na rowerze...uwielbiam to:-)

Blogi, które nominuję:
1. jennypolis.blogspot.com
2. home-in-love.blogspot.com
3. anicja.blogspot.com
4.the-white-valley.blogspot.com
5. www.mintyinspirations.pl
6. lattehouse2012.blogspot.com
7. pracowniapodaniolami.blogspot.com
8. podbezchmurnymniebem.blogspot.com
9. oludita.blogspot.com
10. przykwiatowej.blogspot.com
11. mojedomowe.blogspot.com

Oczywiście nic na siłę, 
jeśli nie chcecie się wspólnie bawić nie ma problemu.


A oto moja lista pytań:

1. Jestem dumna z...
2. Trzy rzeczy, które zabrałabym na bezludną wyspę, to...
3. Moja ulubiona piosenka to....
4. Najlepiej czuję się w...
5. Gdzie chciałabyś pojechać na wymarzone wakacje?
6. Czy jesteś przesądna?
7. Czy lubisz swoją pracę?
8. Piłka nożna czy tenis?
9. Moja ulubiona pora roku to...
10. Jestem szczęśliwa gdy...
11. Nie cierpię gdy...

3 komentarze:

  1. Cieszę się,że się przyłączyłaś :) Znajduję nawet pewne podobieństwa w Tobie ze mną ;)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za zaproszenie. Świetne posty, zdjęcia jeszcze lepsze. A w rzeczywistości ! Wiem coś o tym :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję nominacji i dziękuję, że wybrałaś mojego bloga. Zapraszam na odpowiedzi:-)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...