poniedziałek, 17 marca 2014

Kolorowe krzesła

W weekend pogoda nas nie rozpieszczała 
dlatego postanowiłam chwycić za pędzel 
i przemalować krzesła na różne kolory. 
Cóż jak wpadnie mi do głowy jakiś szalony pomysł 
to nie mam mocnych bym go nie zrealizowała.

Na razie pomalowałam tylko cztery krzesła 
(krem, stary biały, kacze jajo i zmieszane te trzy kolory tak by wyszła mięta) 
teraz czekam aż dojdą do mnie kolory niebieski i różowy. 
Ale już jestem zachwycona efektem, zresztą zobaczcie sami.

Niestety zdjęcia nie oddają prawdziwych kolorów 
i mam wrażenie, że kacze jajo od mięty niewiele się na zdjęciach różni, 
a w rzeczywistości różnica jest duża.


 Krzesło przed malowaniem:


I po:
poniżej kolor kremowy


kacze jajo


stary biały


mięta




Jak dla mnie super! 
I cieszę się, że się odważyłam, 
choć wielu mówiło, żeby nawet nie próbować!
W końcu czuję, że osiągnęłam klimat wiejskiego domku,
 a o to mi chodziło.

1 komentarz:

  1. Mam te same krzesła. Też rozważam ich przemalowanie. Chociaż, chyba je wymienię, bo są niewygodne i przypominają mi za każdym razem, kiedy na nich siadam.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...