poniedziałek, 10 marca 2014

Farby kredowe

Zakupiłam wspólnie ze znajomą farby kredowe Annie Sloan.
Naczytałam się o nich wiele dobrego w Internecie 
więc postanowiłam wypróbować te cuda.
I rzeczywiście są rewelacyjne:-)
Bardzo szybko schną, ładnie kryją, 
nie potrzeba szlifować powierzchni przed malowaniem 
i nie mają uciążliwego zapachu.
A co za tym idzie bardzo przyspieszają prace.
Szafkę wiszącą pomalowałam w 15 minut!!! 
Przyznaję cena jest zaporowa, 
ale nie wiem czy jeszcze kiedyś sięgnę po tradycyjne farby. 
To jest tak jak z firmą Apple, raz spróbujesz 
i nigdy nie wrócisz do komputera z systemem Windows.
A za jakość trzeba płacić.


A oto pierwsze dzieła, 
które pomalowałam farbami kredowymi.
Przepraszam za jakość i tło zdjęć, 
ale wiem, że właścicielka tych rzeczy 
nie może się doczekać jak wyglądają po malowaniu 
więc wieczorem po skończeniu malowania 
zdjęcia  zrobiłam w garażu.



I gazetownik przed


i po


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...