niedziela, 16 czerwca 2024

Moje podróże: Holandia Keukenhof:-)


Tak długiej przerwy w blogowaniu jeszcze nigdy nie miałam,
a wszystko dlatego, że w międzyczasie zaliczyłam szpital:-(
Powrót do zdrowia troszkę mi zajął.
Ale już do Was wracam i mam dla Was co prawda już bardzo przeterminowane 
zdjęcia z zeszłorocznego majowego weekendu z Holandii. 
Naprawdę warto wybrać się w okresie kwitnienia tulipanów do tego kraju.
Pola różnokolorowych tulipanów ciągną się kilometrami,
a najpiękniejsze kompozycje i łąki z wszelkich kwiatów cebulowych 
znajdziecie w Keukenhof:-) Polecam Wam serdecznie się tam wybrać.


I've never had such a long break in blogging:-(
It's all because I went to hospital and it took me some time to recover.
Now I'm here with you and I have some very outdated pictures
of my last year's May weekend.  I went to the Netherlands to see fields of tulips.
They were mesmerizing:-) Simply fantastic:-)
The best tulip gardens you will find in Keukenhof
which is worth visiting but be prepared for crowds of people.




















Dziękuję za odwiedziny:-))

Thank you for stopping by:-))

2 komentarze:

  1. Wspaniałe pola tulipanów. Dużo zdrówka i wszelkiej pomyślności Anitko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam tulipany i sadzę je w ogrodzie ale to nie to samo co zobaczyć takie pola w Holandii. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...