czwartek, 20 lipca 2023

Truskawkowy zawrót głowy:-)


Sezon truskawkowy już dawno za nami,
a ja dopiero teraz wrzucam tutaj moje truskawkowe wariacje.
Pomimo wakacji codziennie jest tyle rzeczy do zrobienia, 
dzień biegnie za dniem, na blogu mam coraz większe zaległości, 
nadal nie ogarnęłam problemu z aparatem i przesyłaniem zdjęć, 
ale mam nadzieję, że może bardziej regularnie uda mi się tutaj coś wrzucać
i że wybaczycie mi ta nieobecność.


Strawberry season is already done
and here I am sharing with you my strawberry heaven.
I know, I have terrible backlog with publishing new posts.
Holidays are on, days pass by so quickly 
and there are so many things to do everyday.
I do hope to come back to my blog routine 
and I hope you'll forgive me such a long break.




Cieszcie się latem:-)

Enjoy your holiday:-)

5 komentarzy:

  1. Pysznie i pięknie:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna zastawa nie tylko na truskawkowy sezon. Pozdrawiam:-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Miło, że jesteś Anitko. Jak u Ciebie apetycznie i pięknie... Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mmm, wygląda kusząco. Hihi, chociaż dla mnie teraz każdy owoc to nie lada pokusa.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...