piątek, 7 kwietnia 2023

Wielkanocne wypieki:-)


Jak Wasze przygotowania do Wielkanocy?
Jesteście jeszcze w powijakach czy już wszystko przygotowane?
Ja mam już pieczenie za sobą,
pozostaje tylko jutro posprzątanie i przygotowanie święconki
i można świętować.
I choć baranek jak zwykle wyszedł mi bez nosa, 
nie wiem co zrobić by kiedyś ten nos mu urósł,
sprawdziłam już chyba wszystkie możliwości, 
ale niestety nic z tego nie wychodzi. Cóż musi być taki niedoskonały.


Are you ready for Easter? Is everything done?
I've already baked all I wanted to make
I only have to clean my house a bit tomorrow
and we can start celebrating:-)
Even tough my lamb cake is without a nose again
(I've tried everything and it still doesn't want to rise)
I think it will be a fantastic time.
Hope it will be great for you too.






Miłych przygotowań świątecznych:-))

Have a nice pre Easter time:-))

5 komentarzy:

  1. Anitko jak zawsze u Ciebie pięknie i smakowicie. U nas święta dietetyczne, choroby nie pozwalają wielu potraw czy ciast jeść. Życzę Tobie i Twoim bliskim zdrowych, spokojnych i radosnych świąt wielkanocnych.

    OdpowiedzUsuń
  2. Radosnej Wielkanocy, twój baranek nawet bez noska wyglada smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrowych i Radosnych Świąt Anitko!! Cudowne wypieki w pięknej oprawie stołu:-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę że Twoje wypieki są nie tylko pyszne ale i ładne takie w formie figurek.

    OdpowiedzUsuń
  5. U Ciebie zawsze wszystko jest idealnie dopieszczone. A ja w tym roku upiekłam tylko jedno, małe ciasto i nie szalałam też z gotowaniem. I mogę szczerze powiedzieć, że święta miały dużo uroku :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...