niedziela, 17 maja 2020

Kredens w wiosennym anturażu:-)



Dzień dobry w niedzielę:-)))
Żeby nie było, że ja ostatnio tylko piekę
mam dla Was dzisiaj kilka wiosennych fotek mojego starego kredensu:-)
Od czasu do czasu też coś w domku poprzestawiam:-)
Maj to jeden z moich ulubionych miesięcy ponieważ daje nam wiele pięknych kwiatów.
Tak więc nie mogło w moim domu zabraknąć bzu.
Jego zapach jest niesamowity. Wystarczy przynieść kilka bukietów,
a cały dom pachnie jak ogród:-)
Mam już kilka swoich krzaczków i niedługo będę mogła cieszyć się swoim bzem,
a tymczasem korzystam z dobrodziejstw sąsiadki:-)
Jak dobrze mieć sąsiada:-))


Hello on Sunday:-)))
It's not that I've only spent my time in the kitchen
and to prove it I have some photos of my spring dresser:-)
I tend to change home decor every now and then:-)
May is one of my favourite months because it brings so many beautiful flowers.
So I brought some lilac home. It's got such a fantastic smell.
There are only two bunches of lilac and the whole house smells like a garden:-)
I've got my own lilac bushes, but they are still small 
so I got these flowers from my neighbour:-)
It's so good to have a neighbour:-)












Pięknej niedzieli Wam życzę i dziękuję za odwiedziny:-))

Have a good Sunday and thank you for stopping by:-))

13 komentarzy:

  1. Niesamowite! Piękne patery, szczególnie ta drewniana! Chyba sobie zrobie podobną bo brakuje mi czasem na moje skromne wypieki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:-))) Musisz mieć super zdolności skoro potrafisz sama zrobić sobie drewnianą paterę:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  2. Wspaniała gąska i piękna aranżacja. Pudrowy róż, niebieski i kwiatuszki - uwielbiam. Miło nacieszyć oczy Waszymi domowymi klimatami. Ściskam Anitko.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo i cieszę się, że Ci się podoba:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  3. Ślicznie tak wiosennie , kolorowo. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny :) Muszę podobnego poszukać do domu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez jest przepiękny:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  5. Twoj kredens wygląda przecudnie w 2iosennej aranżacji. Bzy także uwielbiam, mam dwa krzaczki.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:-)) Ja nie mogę się doczekać kiedy moje bzy dadzą mi pierwsze kwiaty:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  6. Bez piękny, ale to kwiecista ceramika zrobiła Ci wiosnę w kredensie. Uwielbiam takie klimaty, super aranżacja. Mam w ogródku dwa krzaczki bzu Meyera, czyli miniaturka, dopiero teraz zakwita, pachnie obłędnie:) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...