niedziela, 24 czerwca 2018

Strawberry Garden Party:-)


Zapraszam Was dzisiaj na moje truskawkowe Garden Party:-)
Pogoda ostatnio sprzyjała by zorganizować przyjęcie w orodzie 
więc wykorzystałam to by zaprosić gości i spędzić troszkę czasu pod chmurką:-)
Do dekoracji stołu wykorzystałam moją starą serię z truskawkami
od Ter Steege, która idealnie się wpasowała w ogrodowe przyjęcie.
Wyszło chyba nieźle, mnie się podobało, gościom chyba też:-)
A jak Wam się podoba?


I would like to invite you today for my Strawberry Garden Party:-)
The weather has been quite nice recently and it was just perfect to have a garden party.
I didn't wait long, just called our friends and invited them to have a small party outside.
In order to decorate the table I used my old Ter Steege tableware with strawberries.
It lookd really nice, at least I think so:-)
What about you? Do you like it?










































Borysek prosi o ciacho:-))
Boris asks for a treat:-))


Pięknej niedzieli Wam życzę, a tym co zaczynają wakacje
błogiego odpoczynku:-)))

Have a beautiful Sunday, 
and if you happen to start your holidays - have fun:-)))

14 komentarzy:

  1. Prawdziwa uczta dla oczu Anitko. Pozdrawiam serdecznie. Sylwia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:-)))
      Jutro też postaram się coś fajnego przygotować, tylko nie wiem czy na ogrodzie będzie można posiedzieć bo coś się nam pogoda zepsuła:-(((
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  2. Anitko, zawsze z ogromną przyjemnością oglądam Twoje aranżacje stołu. Zarówno te w domu jak i na powietrzu. Nieodmiennie piękne <3
    Ściskam serdecznie, Agness <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podobają:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  3. Beautiful Summer table and china ! Love the placemats too. your doggie is very handsome.
    Happy Summer.
    Fabby

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you very much:-))) Glad you like it:-)))
      Yep, my dog is handsome:-))

      Usuń
  4. Wygląda świetnie i przepysznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest pięknie i smacznie .Śliczne zdjęcia. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:-))) Cieszę się, że Ci się podoba:-)))

      Usuń
  6. Jestem pełna podziwu dla zastawy. Uczta dla oczu.

    OdpowiedzUsuń
  7. O tak na takie przyjęcie w ogrodzie z wielką przyjemnością bym przyszła - wszystko wygląda pięknie- a ja jeszcze mam ochotę na truskawy. Wcale się nimi nie przejadłam jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow bardzo kolorowo i dominuje czerwony co bardzo fajnie się prezentuje. Fajna zastawa podoba mi się dzięki temu tak fajnie współgra z tymi truskawkami i obrusem z czerwonymi kolorami. Bardzo fajne garden party ;) Uwielbiam truskawki zwłaszcza z własnego ogródka są takie słodkie i pyszne. Ale zastawa bardzo fajna ! też taką chce

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ cudnie, moje gałki i ślinianki szaleją :-D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...