wtorek, 15 sierpnia 2017

Keep calm and fly to Canada:-)



Wszyscy myślą już raczej o powrotach z wakacji,
a my się dopiero na wakacje wybieramy:-)
Jestem bardziej niż podekscytowana ponieważ tym razem odwiedzimy Kanadę:-)
W tym roku minęło dokładnie 18 lat gdy byłam tam ostatni raz
tak więc przyjemnie będzie wrócić, choć tym razem w nieco inne rejony.
Historia zatoczyła koło, gdy skończyłam moje pierwsze studia pojechałam 
do USA i Kanady jako au pair. Wtedy byłam młoda, wystraszona 
i niewiele o świecie wiedziałam, ale jakoś sobie poradziłam choć przyznaję, 
że była to dla mnie prawdziwa szkoła życia.
W tym roku skończyłam kolejne studia i moją nagrodą za ciężką pracę jest właśnie ten wyjazd.
Tym razem już nie jadę sama jako wystraszona dziewczyna do obcych ludzi, 
ale towarzyszyć będzie mi mąż, a jedziemy w odwiedziny do naszej rodziny:-)
Cieszę się niezmiernie, że się zobaczymy po wielu latach rozłąki:-))

Mąż się śmieje, że powinnam zacząć kolejne studia 
by po ich skończeniu zaliczyć Australię:-) 
Ja jednak mówię już pass wszelkim studiom:-)))


Everybody thinks more of coming back from vacations, but we are just preparing for ours:-)
I'm more than excited because this year we are going to Canada:-)
It's been 18 years since I last went to the USA and Canada
so I'm happy to be able to come back there:-)
History is repeating itself when I graduated from my first studies 
I went to the USA and Canada as an au pair. I was young, terrified and inexperienced then.
However, somehow I managed to survive although it was a real school of life.
This year I graduated from my second studies and this trip is the best award for me:-)
This time I'm not traveling as a lost, terrified girl visiting the strangers,
not such a thing, now I'm traveling with my husband and we are visiting my relatives:-)
I'm so happy to see them after so many years.

My husband suggests that I should start other studies 
so when I graduate from it, we will go to Australia:-)
Well, I'm definitely not going to start any more studies:-)))




Parcie na szkło miał pies mojej bratanicy:-)
Poznajcie Rufiego, to piękny Spaniel Cavalier:-)

And this is my niece's dog, he poses for photos like a real model:-)
Everyone, meet Rufi, a beautiful Spaniel Cavalier:-)


Mam nadzieję, że jeśli będę miała dostęp do internetu to przerwy w blogowaniu nie będzie
bo posty przygotowane dla Was mam:-))

I hope that there will be no break in my blogging if I have the Internet connection:-)
I have some posts already prepared for you:-))

8 komentarzy:

  1. Ale wspaniała perspektywa Anitko! Cudownych wakacji życzę:-)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałej podróży! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Enjoy your trip ♥ xoxo, Alexandra

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyjemnej podróży i wakacji Anitko! Borys będzie pewnie bardzo tęsknił. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  5. No piękna wycieczka przed Wami!!! Udanego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Udanego wypoczynku :) Kanada, to niesamowity Kraj :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...