niedziela, 20 listopada 2016

Święta w Belldeco


Miałam wielką przyjemność wziąć udział w drzwiach otwartych Belldeco
i obfocić dla Was świąteczne propozycje upiększenia domu.
Nie mogłam wyjść z podziwu dla tych pięknych dekoracji 
przygotowanych przez stylistów Belldeco:-))))
Najbardziej urzekły mnie złote i czarne, metalowe świeczniki na tea lighty 
widoczne na poniższym zdjęciu. Dają niesamowity efekt gdy zmrok zapadnie.
A można też je wykorzystać jako osłonki na roślinki:-)))
Wiem, że na dekoracje świąteczne jeszcze troszkę za wcześnie, ale może jednak ktoś z Was się zainspiruje bo to już jakby nie było za tydzień pierwsza niedziela adwentu!
Aż trudno w to uwierzyć:-)


I had a great honor to take part in Belldeco Open Day
and take a lot of pictures of their Christmas decorations:-)))
I loved everything, but these small, golden or black tea light holders, 
which you can see in the above picture, are the best.
They look great when the twilight comes and they can also be used as flowerpots.
I am aware that for some of you it's a bit too early for Christmas posts, 
but I hope that you can be inspired by those decorations. Although it's hard to believe, 
but next Sunday is the first Advent Sunday!!!
























































To co Wam wpadło w oko???
Pozdrawiam serdecznie:-))

So what did you liked the best???
Greetings:-))

30 komentarzy:

  1. Wow, jestem pod wrażeniem tych wszystkich pięknych ozdób :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mogłam przestać wzdychać do tych wszystkich cudownych dekoracji:-)))
      Pozdrawiam:-))

      Usuń
  2. Łał ale dekoracje :) co by tu wybrać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co by tu wybrać...oto jest pytanie:-))) Też mam ten dylemat:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  3. Mnie wpadły lampy z ostatniego zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakochałam sie w ażurowych białych gwiazdkach. One sa metalowe?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak gwiazdki są metalowe:-))) Pięknie się prezentują na choince:-)))

      Usuń
    2. A wiesz może gdzie można je nabyć(jakiś link)bo ja szukałam na stronie i nie widzę ich w ofercie?

      Usuń
    3. Ja niestety jeszcze w żadnym sklepie ich nie widziałam:-(( Tutaj znajduje się lista sklepów internetowych http://belldeco.pl/sprzedaz.html proponuję przejrzeć ich ofertę. Belldeco w Poznaniu nie prowadzi sprzedaży detalicznej:-(((
      Życzę owocnych poszukiwań.

      Usuń
  5. Dech zapiera. .......
    Szklana choinka wypełniona gałązkami przywróciła mi wspomnienia z dzieciństwa :) z mojego domu rodzinnego :)) Mieliśmy kiedyś podobna była
    wypełniona woda i pływały w niej bąbki i sztuczy śnieg a że po latach znudziła się Mamie to właśnie wypełniła ją zielonymi gałązkami :) Moda wraca .......klatki z błyszczeć lubię bardzo bo też mam.........ale sprawilaś mi tu ucztę dla oczu i wspomnień :)
    krynia9

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sobie jakoś takich choinek nie przypominam, ale zapewne w każdym domu były inne ozdoby świąteczne:-)) Moda niezaprzeczalnie wraca i nie raz żałujemy, że czegoś nie zostawiliśmy, ale w zasadzie trzeba by mieć magazyn by te wszystkie przydasie w nim przechowywać:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  6. Klatki z bluszczem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się aranżacja z kielichem ,mchem i rojnikiem :)i takie coś muszę zrobić :) ja od mnogości ślicznych dekoracji dostaję palpitacji :)wszystko by się chciało mieć :))))))pozdrówka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, a widząc te cuda na żywo, wierz mi ciężko było stamtąd wyjsć:-(((
      Pozdrawiam:-)))

      Usuń
  8. Super, że mogłaś to wszystko obfocić, piękne rzeczy, najbardziej bym chciała czarne świeczniki i domki z betonu;-) Cudne i klimatyczne wnętrze.♥♡♥Buziaki:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czarne świeczniki to stanowczo mój zimowy must have:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  9. Dużo fajnych inspiracji, ale mnie urzekło to okno z gwiazdkami ozdobione zielonymi gałązkami :)
    Uściski serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było jeszcze jedno okno ozdobione samym asparagusem zamiast firanki, wyglądało obłędnie (niestety zdjęcie nie wyszło za dobre:-((()
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  10. Mnie podobają się latarenki w kształcie domków

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne dekoracje. Już mi się marzy ubranie domu świątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również, będzie się działo:-))))
      Pozdrawiam:-)))

      Usuń
  12. Pięknie, nic tylko w totka wygrać ;-) Jak to przed Świętami bywa... Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj chciałoby się w tego totka wygrać:-))))
      Pozdrawiam:-)))

      Usuń
  13. Piękne ozdoby, czuć już magię świąt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Belldeco zawsze potrafi stworzyć magiczną atmosferę:-)))
      Pozdrawiam:-)))

      Usuń
  14. Złote świeczniki, zawsze znajdę na nie miejsce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-))) Dzisiaj je kupiłam i jestem nimi oczarowana, wieczorem dają niesamowity efekt:-)))) I świetnie sprawdzają się jako doniczki:-)))
      Polecam serdecznie:-))))

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...