czwartek, 13 października 2016

Patera na ciasto inaczej:-)



Kto powiedział, że patera na ciasto ma służyć tylko i wyłącznie do serwowania ciasta???
Ja nie lubię się aż tak ograniczać i zawsze staram się szukać jakiś innych zastosowań 
dla starej dobrej patery:-))))
Uwielbiam wszelkiego rodzaju patery i kupuję je namiętnie:-)))
Najczęściej patera służy mi jako kwietnik, świecznik,
jest też idealna dla sezonowych kompozycji. 
Dzisiaj pokażę Wam jedną z moich letnich aranżacji. 
Gdy zimno i plucha na dworze nie ma jak wspomnienie lata:-)))

Miłego piątku
i Wszystkiego Najlepszego
wszystkim Nauczycielkom i Nauczycielom (??? nie wiem czy tacy są???)
do mnie zaglądającym:-)))
Dla mnie z racji tego święta jest to dzień wolny
więc myślę, że będzie szczególnie miły:-))))


Who said that the cake stand can only hold cakes???
I always try to think of others options for using different things at home.
So a cake stand is very often simply a flower stand, a candle holder
or it is simply perfect for different, seasonal arrangements:-))))
I love all kinds of cake stands and I can't resist when I see a new one:-))
Here is one of my summer arrangements for you to enjoy:-)))
When it's getting colder outside 
it's good to look back to lazy summer afternoons in the garden:-))

Have a good Friday:-)))
And a Happy Teacher Day to those of you who happen to be teachers:-)))
I have a day off so it's going to be a good day:-)))




















Post powstał we współpracy z firmą Emma Meble.
Produkty RIVIERA MAISON możecie zakupić w sklepie internetowym,
lub sklepie stacjonarnym House and More w Poznaniu, ul. Polska 94

18 komentarzy:

  1. A kto powiedział że patera ma być tylko do ciasta ;) jak zawsze masz świetne pomysły na inne wykorzystanie przwdmiotów. Miłego dnia jutro :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie:-)))) Trzeba szukać innych ciekawych zastosowań by nie było nudno:-)))
      Dziękuję i pozdrawiam:-)))

      Usuń
  2. Wiem coś od tym.. Moja wymarzona paterka z drugiej ręki używana była jako świecznik. Ileż wosku musiałam zdrapać! ;-) Też lubię takie nietypowe rozwiązania. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ileż mamy wspólnego, szkoda tylko, że tak nie po drodze jest nam się spotkać, ale może jeszcze kiedyś:-))))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  3. Podoba mi się ta patera na nóżce :) Ja swoją też wykorzystałam w zupełnie inny sposób - na co dzień są na niej owoce, a od kilku dni mech i dary jesieni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dary jesieni to bardzo wdzięczny materiał i można stworzyć wiele pięknych aranżacji:-)))
      Pozdrawiam:-))))

      Usuń
  4. Też używam pater i półmisków na wiele różnych sposobów, a Twoja patera z drewnianym blatem wyjątkowo mi się podoba - w sam raz do jesienno-florystycznych kompozycji:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, ta patera skradła moje serce gdy ją tylko zobaczyłam i wiedziałam, że musi być moja bo jest idealna praktycznie do każdej aranżacji:-)))
      Pozdrawiam:-)))

      Usuń
  5. Inaczej, ale pięknie i ciekawie jak zwykle :)
    Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję bardzo:-)))
    Pozdrawiam ciepło:-)))

    OdpowiedzUsuń
  7. O tak patera służyła nam przez jakiś czas na owoce w kuchni .....taka zwykła szklana w ♥ ...ale żeby nie była taka zwykła do od spodu popsikałam ją sprayem w kolorze mięty :) w tedy górną warstwę śmiało wycierałam na mokro ....oj fajnie to wyglądało do czasu jak jej nie zbił syn :(


    krynia9

    OdpowiedzUsuń
  8. Ps....


    .....Patera szklana , ale przezroczysta .....od spodu było widać kolor miętowy :)


    krynia9

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musiała być piękna, szkoda, że synek ją zbił, ale tak czasami bywa:-((((

      Usuń
  9. Kto jak kto, ale Ty kochana wiesz jak wykorzystać coś zwyczajnego i wyeksponować to w tak piękny sposób, że mowę odbiera, wszystkie Twoje pomysły są rewelacyjne.Uwielbiam Twoje aranżacje.Cudnie!Ps.Najlepszego kochana, spóźnione ale szczere naj naj :-)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja tam widzę pyszny deser! Mniam! Aż nie mogę się powstrzymać z wielką przyjemnością taki bym zjadła - do tego herbatka!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...