wtorek, 15 grudnia 2015

Renifery

 Merry Christmas, Christmas Merry były sobie renifery:-)



Obiecałam sobie, że nie kupię w tym roku żadnych ozdób świątecznych
i jak to zwykle u mnie bywa...w tym postanowieniu nie wytrzymałam:-(
Ale sami powiedzcie czy nie przygarnęlibyście tych zabłąkanych gości do siebie na święta?
Nie mogłam oprzeć się ich urokowi (mam słabość do wszelkich łosi:-)
i postanowiłam zapewnić im dach nad głową:-) 
A one w zamian umilają nam swoją obecnością świąteczne chwile:-)
Czyż nie są słodkie?


Merry Christmas, Christmas Merry here are my new reindeer:-)
I promised myself that I wouldn't buy any new X-mas decorations this season,
but I couldn't keep this promise.
When I saw these two reindeer I just had to take them home:-)
There was no way I could pass them by and leave them in the shop.
In return, they beguile the Christmas time:-)
Aren't they cute?






















Miłej środy:-)

Have a good Wednesday:-)

13 komentarzy:

  1. Niezaprzeczalnie słodkie ;-) Też bym przygarnęła, nie dziwię Ci się. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. :-) wcale Ci się nie dziwię:-) Renifery są przeurocze, kocham wszelakie miłością wielką a takie słodziaki na pewno bym przygarnęła:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przez chwilę zastanawiałam się czy są piernikowe czy drwniane :)
    Fajna praka :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozkoszne rogacze, też bym przygarnęła! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne renifery. I cudowne zdjęcia. Ściskam przedswiatecznie kochana :):):)

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodziaki z najsłodszymi szaliczkami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Łosie fantastyczne !!! Wcale nie dziwię się że nie udało Ci się im oprzeć:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne. Myślę, że każdy by je przygarnął.

    OdpowiedzUsuń
  9. przesłodkie i pięknie się wpasowały w cudny klimacik Twojego domku :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...